Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Nhất Lộ Phát 168 - Chi Nhánh Hồ Chí Minh được thành lập năm 2012, chuyên kinh doanh cung cấp và bảo dưỡng các loại xe nâng, thiết bị phụ tùng xe nâng. Hiện nay Công Ty TNHH Nhất Lộ Phát 168 là nhà phân phối độc quyền xe nâng HUYNDAI Hàn Quốc tại Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp và tâm huyết, chúng tôi cam kết mang đến những sản phẩm chất lượng với giá thành hợp lý tới Quý khách hàng.
Tầm nhìn
- NLP168 đặt cho mình sứ mệnh "Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người", với 3 trụ cột cốt lõi là Công nghệ - Công nghiệp, Thương mại Dịch vụ, Thiện nguyện Xã hội.
- Công ty TNHH Nhất Lộ Phát 168 từng bước thực hiện mục tiêu trở thành nhà cung cấp các giải pháp xe nâng hạ chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam. Đạt được sự tín nhiệm của khách hàng và các đối tác kinh doanh là nhân tố hàng đầu góp phần vào sự thành công của Nhất Lộ Phát 168 hôm nay. Xây dựng văn hóa Công ty có nhiều cơ hội phát triển, mỗi nhân viên tự hào khi được làm việc tại đây.
Sứ mệnh
NLP168 đặt cho mình sứ mệnh "Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người", phục vụ khách hàng với chất lượng, dịch vụ hoàn hảo, chuyên nghiệp và giá cả tốt nhất.