Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Nhất Lộ Phát 168 - Chi Nhánh Hồ Chí Minh được thành lập năm 2012, chuyên kinh doanh cung cấp và bảo dưỡng các loại xe nâng, thiết bị phụ tùng xe nâng. Hiện nay Công Ty TNHH Nhất Lộ Phát 168 là nhà phân phối độc quyền xe nâng HUYNDAI Hàn Quốc tại Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp và tâm huyết, chúng tôi cam kết mang đến những sản phẩm chất lượng với giá thành hợp lý tới Quý khách hàng.
Tầm nhìn
- NLP168 đặt cho mình sứ mệnh "Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người", với 3 trụ cột cốt lõi là Công nghệ - Công nghiệp, Thương mại Dịch vụ, Thiện nguyện Xã hội.
- Công ty TNHH Nhất Lộ Phát 168 từng bước thực hiện mục tiêu trở thành nhà cung cấp các giải pháp xe nâng hạ chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam. Đạt được sự tín nhiệm của khách hàng và các đối tác kinh doanh là nhân tố hàng đầu góp phần vào sự thành công của Nhất Lộ Phát 168 hôm nay. Xây dựng văn hóa Công ty có nhiều cơ hội phát triển, mỗi nhân viên tự hào khi được làm việc tại đây.
Sứ mệnh
NLP168 đặt cho mình sứ mệnh "Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người", phục vụ khách hàng với chất lượng, dịch vụ hoàn hảo, chuyên nghiệp và giá cả tốt nhất.