Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Respond and attend to guest repair requests.
- Communicate with guests/customers to resolve maintenance issues with little to no supervision.
- Perform preventive maintenance on tools and equipment, including cleaning and lubrication.
- Carry equipment.
- Identify, locate, and operate all shut-off valves for equipment.
- Maintain maintenance inventory and requisition parts and supplies as needed.
- Assure each day’s activities and problems that occur are communicated to the other shifts using approved communication programs and standards.
- Follow all company and safety and security policies and procedures.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards.
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks.
Guest Relations
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP, MYSTIQUE) to resolve issues, delight, and build trust.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service.
Communication
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Follow verbal or written directions pertaining to minor maintenance repairs.
- Keep supervisor updated on assignments.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least 6 months to one year experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
NIPPON INTERIA là nhà phân phối chính thức thương hiệu Takara standard danh tiếng đến từ Nhật Bản được thành lập từ năm 1912. Nippon Interia có các showroom Takara standard tại các trung tâm thành phố lớn. Nippon Interia cung cấp hệ tủ bếp thép tráng men kính; Washstand; tấm ốp tường thép tráng men; nhà tắm ... đẳng cấp quốc tế cho thị trường toàn quốc, đặt biệt là căn hộ cao cấp và biệt thự sang trọng. NIPPON INTERIA luôn quan niệm rằng thành công có được trong kinh doanh chính là nhờ sự nỗ lực, đóng góp từ đội ngũ nhân viên. Với tôn chỉ tận dụng một cách có hiệu quả nguồn nhân lực nhằm đạt mục tiêu kinh doanh của Công ty và thỏa mãn nhu cầu cá nhân của từng thành viên, chúng tôi mong muốn đội ngũ nhân viên không ngừng lớn mạnh, phát triển, trưởng thành cùng với sự lớn mạnh, sự phát triển, sự thành công của Công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,