Mô tả công việc
- Develop and maintain a strong online presence for the F&B outlets through effective digital marketing strategies. This includes managing social media accounts, website content, and work with Digital Marketing regarding to online advertising
- Ensure press materials, image galleries, websites, etc. updated and accurate as well as cooperate with designers.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Coordinate, and promote events hosted by the F&B outlets, ensuring maximum attendance and positive guest experiences.
- Collaborate with event teams and vendors/ agency to optimize promotional opportunities.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Create engaging and visually appealing content for various platforms, including social media, email newsletters, and website. Ensure all content aligns with the brand image and messaging.
- Assist in the coordination of marketing activities to leverage reach/ results as directed by Marketing Manager
- Assist in the creation of all marketing materials- (Guest & Internal e.g. Menus, flyers, in-room etc.) and manage the production of all resort and sales team collateral, branding and logos items ensuring all branding and company guidelines are allowed
- Marketing executives are involved in all aspects of marketing, including (but not limited to): planning; brand/product development; e-marketing, SEO and research.
- Conceive and develop effective and intuitive marketing strategies
- Organize and monitor advertising/communication campaigns (social media, TV, etc.), exhibitions and promotional events.
- Need to possess photography and videography skills (if possible)
-Identify and establish partnerships with influencers/ KOLs/ pages, local businesses, and other stakeholders to enhance the F&B outlets 's visibility and reach new audiences.
- Support building a network of Influencer/ KOLs/ KOCs
- Develop and implement loyalty programs to retain existing customers and encourage repeat business. Utilize customer feedback to enhance offerings and improve guest satisfaction.
- Monitor the performance of marketing campaigns, using analytics tools to measure success and identify areas for improvement. Provide regular reports to management.
- Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis
- Produce and submit PR, Marketing and social media activity report
- Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
- Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
- Monitor the progress of campaigns using various metrics and submit performance reports
- Support on property (attend filming and photography - both internal and external, conduct site tours when required)
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Other benefits will be discussed further in the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing roles, preferably within the hospitality or beach club industry.
- Strong understanding of marketing trends, social media platforms, and analytics.
- Excellent communication and interpersonal skills in Vietnamese & English
- At least 2 years of experience in Marketing Executive, preferably in the hotel industry.
- Good communication and personal skills, able to work collaboratively across different departments and groups.
- Friendly, outgoing, positive and passionate about the hospitality industry.
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn NOMO ra đời vào năm 2010 do ông Vương Vạn Quân sáng lập. Với vị thế đi đầu trong ngành công nghiệp năng lượng mặt trời, chúng tôi đã đạt được nhiều thành công trong việc sản xuất các sản phẩm chiếu sáng năng lượng mặt trời, hệ thống lưu trữ năng lượng mặt trời và hệ thống IoT độc quyền. Hiện nay, NOMO đã triển khai một loạt các chi nhánh quốc tế, bao gồm Pakistan, Thái Lan và Việt Nam. Điều này là kết quả của chiến lược mở rộng quốc tế mà chúng tôi đang thực hiện. Trong thời gian tới, chúng tôi kỳ vọng sẽ mở rộng hệ thống chi nhánh tại nhiều quốc gia hơn nữa. Trụ sở văn phòng Nam Sơn được đặt tại Khu Công nghệ Sinh thái Vịnh Thâm Quyến. Năm 2023, chi nhánh tại Việt Nam được thành lập nhằm đáp ứng nhu cầu thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, bảo hiểm sức khỏe đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building, sinh nhật hằng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn MONO được thành lập vào ngày 04/04/2010 bởi Wanjun Wang
Mission
Tầm nhìn chiến lược công ty: Thành phố thông minh NOMO sẽ tích hợp các công nghệ đám mây, mạng và nền tảng để liên kết toàn thành phố một cách thông minh và ảo một cách thuận tiện và hiệu quả. Nó cung cấp thông tin như tắc nghẽn giao thông, thiếu năng lượng, hiệu suất hệ thống thoát nước, phát hiện chất lượng không khí, v.v. và có thể cung cấp một môi trường an toàn hơn, thông tin có thể dự đoán và giải pháp cho chính phủ và người dân.