Mô tả công việc
Develop and implement the fulfillment-from-store strategy, integrating physical stores into the eCommerce fulfillment network.
Collaborate with store teams and logistics partners to set up processes, systems, and training for efficient and accurate order fulfillment from store locations.
Monitor fulfillment performance metrics, identifying opportunities for improvement and implementing solutions to enhance speed, accuracy, and customer satisfaction.
Work closely with inventory management teams to ensure real-time visibility of stock availability across stores and eCommerce platforms.
Coordinate with the online commercial team and store teams to optimize product availability for omnichannel fulfillment.
Provide recommendation, assist troubleshooting with Store staff
2. Livestream Operations at Stores:
Support Commercial Team and Store staff for livestream operation at store, assortment selection and provide the sample, backend set up
Lead the development of livestream capabilities at store locations, working with store staff to train and equip them for livestreaming activities.
Work with external agencies and KOLs when necessary to coordinate joint livestreaming events at store locations.
Collaborate with Commercial and Store team to create a schedule for store livestreams, aligning with promotional campaigns and product launches.
3. Training and Development:
Develop training materials and conduct workshops for store staff to enhance Omnichannel Operations skills and support business
Ensure store staff knowledge continuous quality improvement and Consistency
4. e-Commerce Operation Support
Collaborate and Support T1 Loyalty program roll out and maintain daily operation
Prepare return and refund report and work with related team to increase customer satisfaction
Yêu cầu công việc
Education: Bachelor's degree in business, Ecommerce, or a related field.
Experience:
3+ years of experience in retail operations, eCommerce, or omnichannel logistics, preferably within the fashion or sports industry.
Experience in managing fulfillment processes, including store or warehouse operations, is highly desirable.
Proven track record of working cross-functionally with store teams, logistics, and marketing departments
Technical Skills:
Ability to plan, prioritize, and manage multiple tasks within tight deadlines.
Strong initiative and problem-solving skills.
Excellent communication skills, effective at all levels of the organization.
Detail-oriented with strong interpersonal and stakeholder management capabilities
experience in training and developing is a plus
Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Operational: Ability to adapt quickly in a fast-paced environment and manage evolving requirements to support business growth. Problem-solving skills to enhance efficiency and quality
Managerial: Strong project management skills with the ability to manage multiple initiatives simultaneously, ensuring seamless execution of fulfillment and livestream activities.
Managerial: Analytical mindset for tracking and improving performance metrics related to order fulfillment and livestream effectiveness.
Technical: Knowledge of eCommerce platforms and retail systems, with a focus on integrating physical and digital operations for a seamless customer experience.
Human & Cultural Requirements: Excellent communication and training skills to engage store staff and coordinate with various teams, ensuring effective collaboration and alignment.
Quyền lợi được hưởng
Health checkup
Team building
Happy Birthday;
Review salary once a year;
International, professional and creative working environment with a team of friendly & young colleagues and respecting cultural diversity & difference.
Tập đoàn NOMO ra đời vào năm 2010 do ông Vương Vạn Quân sáng lập. Với vị thế đi đầu trong ngành công nghiệp năng lượng mặt trời, chúng tôi đã đạt được nhiều thành công trong việc sản xuất các sản phẩm chiếu sáng năng lượng mặt trời, hệ thống lưu trữ năng lượng mặt trời và hệ thống IoT độc quyền. Hiện nay, NOMO đã triển khai một loạt các chi nhánh quốc tế, bao gồm Pakistan, Thái Lan và Việt Nam. Điều này là kết quả của chiến lược mở rộng quốc tế mà chúng tôi đang thực hiện. Trong thời gian tới, chúng tôi kỳ vọng sẽ mở rộng hệ thống chi nhánh tại nhiều quốc gia hơn nữa. Trụ sở văn phòng Nam Sơn được đặt tại Khu Công nghệ Sinh thái Vịnh Thâm Quyến. Năm 2023, chi nhánh tại Việt Nam được thành lập nhằm đáp ứng nhu cầu thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, bảo hiểm sức khỏe đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building, sinh nhật hằng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn MONO được thành lập vào ngày 04/04/2010 bởi Wanjun Wang
Mission
Tầm nhìn chiến lược công ty: Thành phố thông minh NOMO sẽ tích hợp các công nghệ đám mây, mạng và nền tảng để liên kết toàn thành phố một cách thông minh và ảo một cách thuận tiện và hiệu quả. Nó cung cấp thông tin như tắc nghẽn giao thông, thiếu năng lượng, hiệu suất hệ thống thoát nước, phát hiện chất lượng không khí, v.v. và có thể cung cấp một môi trường an toàn hơn, thông tin có thể dự đoán và giải pháp cho chính phủ và người dân.