About the Company
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
We are looking for passionate and talented people to join us as a LIVE Operations Manager. The LIVE Operations team is obsessed with everything to do with TikTok LIVE. From content strategy, monetization, gifting, LIVE features, data analysis, creating campaigns and ensuring a fun and safe space for all of our LIVE users.
As a graduate, you will get unparalleled opportunities for you to kickstart your career, pursue bold ideas and explore limitless growth opportunities. Co-create a future driven by your inspiration with TikTok.
Candidates can apply to a maximum of two positions and will be considered for jobs in the order you apply. The application limit is applicable to TikTok and its affiliates' jobs globally. Applications will be reviewed on a rolling basis - we encourage you to apply early.
Job Responsibilities
- Responsible for livestreaming native operations: setting guidelines for creative agencies, influencers, and users, negotiating contracts and cooperating with content partners.
- Establish and maintain partnerships with native content providers, building a "Live+" ecosystem through establishing good collaborative relationships with native brands or companies.
- Explore new campaign strategies and models, plan and launch LIVE streaming campaigns by following up on popular topics, events, social hot issues.
- Responsible for user growth of TikTok LIVE, improve on user retention, consumption rate and ARPU value through management of user's life cycle.
Minimum Qualification
- Bachelor's degree holder.
- Strong communication and written skills in Vietnam language & English, able to work in an international and diverse environment.
- Capable in multi-tasking, taking initiatives and collaborating effectively in a team setting.
- Exposure in Tech & Media industry is advantageous.
- Good understanding of trending topics & social content products.
- Experience in data analysis work is advantageous.
- Strong business acumen in emerging industries.
- Hunger for ideas, can-do attitude.
By submitting an application for this role, you accept and agree to our global applicant privacy policy, which may be accessed here: https://careers.tiktok.com/legal/privacy.
If you have any questions, please reach out to us at [email protected].
Tập đoàn NOMO ra đời vào năm 2010 do ông Vương Vạn Quân sáng lập. Với vị thế đi đầu trong ngành công nghiệp năng lượng mặt trời, chúng tôi đã đạt được nhiều thành công trong việc sản xuất các sản phẩm chiếu sáng năng lượng mặt trời, hệ thống lưu trữ năng lượng mặt trời và hệ thống IoT độc quyền. Hiện nay, NOMO đã triển khai một loạt các chi nhánh quốc tế, bao gồm Pakistan, Thái Lan và Việt Nam. Điều này là kết quả của chiến lược mở rộng quốc tế mà chúng tôi đang thực hiện. Trong thời gian tới, chúng tôi kỳ vọng sẽ mở rộng hệ thống chi nhánh tại nhiều quốc gia hơn nữa. Trụ sở văn phòng Nam Sơn được đặt tại Khu Công nghệ Sinh thái Vịnh Thâm Quyến. Năm 2023, chi nhánh tại Việt Nam được thành lập nhằm đáp ứng nhu cầu thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, bảo hiểm sức khỏe đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building, sinh nhật hằng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn MONO được thành lập vào ngày 04/04/2010 bởi Wanjun Wang
Mission
Tầm nhìn chiến lược công ty: Thành phố thông minh NOMO sẽ tích hợp các công nghệ đám mây, mạng và nền tảng để liên kết toàn thành phố một cách thông minh và ảo một cách thuận tiện và hiệu quả. Nó cung cấp thông tin như tắc nghẽn giao thông, thiếu năng lượng, hiệu suất hệ thống thoát nước, phát hiện chất lượng không khí, v.v. và có thể cung cấp một môi trường an toàn hơn, thông tin có thể dự đoán và giải pháp cho chính phủ và người dân.