Việc làm Tập đoàn NOMO

Cập nhật 13/05/2024 10:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH NOMO VI NA
E-Commerce Tier 2 Service Specialist
Tập đoàn NOMO
16 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Tier 2 Service Specialist role who is responsible for handling escalations and complex cases within the Customer/Seller/Creator Service team.

Roles & Responsibilities

  • Manage customer/seller/creator enquiries escalated by Tier 1 teams in CRM tool.
  • Identify root cause of escalated issues and provide appropriate resolutions in order to deliver excellent service. Summarize the Q&A and log in to the knowledge management tool.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Coordinate with other teams/ departments to resolve customer issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations.
  • Look for opportunities to identify ongoing issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Respond to internal and external customer escalations quickly, proficiently and professionally while meeting specific quality expectations.
  • Adhere to established procedures and guidelines while providing quality customer service in order to meet and exceed department standards.
  • Engage sellers to develop long-term relationships and confidence in TikTok E-commerce.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Look for opportunities to identify on-going issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Support ad-hoc projects and initiatives per business needs.

Qualifications

  • BA/BS degree or equivalent practical experience.
  • Requires a minimum of 2 years' experience in a customer service environment.
  • Demonstrates effective, clear and professional written and oral communication.
  • Eager to learn, initiative taker and problem-solver.
  • Proactive and continuous improvement attitude.
  • High problem solving and priority skills.
  • Thrives in fast and dynamic environments.
  • Ability to work under high pressure.
  • Support business in shifts by following the local labor laws.
  • Meticulous and organized.
  • Have a good temper to handle disputes and emergencies.
  • Must be customer service and result-oriented.
  • Excellent skills for communicating and relating with both team members and customers.
  • Experience in eCommerce or marketplace platforms is a plus.
  • Works comfortably with Microsoft Word and Excel.
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH NOMO VI NA
Tập đoàn NOMO Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn NOMO ra đời vào năm 2010 do ông Vương Vạn Quân sáng lập. Với vị thế đi đầu trong ngành công nghiệp năng lượng mặt trời, chúng tôi đã đạt được nhiều thành công trong việc sản xuất các sản phẩm chiếu sáng năng lượng mặt trời, hệ thống lưu trữ năng lượng mặt trời và hệ thống IoT độc quyền. Hiện nay, NOMO đã triển khai một loạt các chi nhánh quốc tế, bao gồm Pakistan, Thái Lan và Việt Nam. Điều này là kết quả của chiến lược mở rộng quốc tế mà chúng tôi đang thực hiện. Trong thời gian tới, chúng tôi kỳ vọng sẽ mở rộng hệ thống chi nhánh tại nhiều quốc gia hơn nữa. Trụ sở văn phòng Nam Sơn được đặt tại Khu Công nghệ Sinh thái Vịnh Thâm Quyến. Năm 2023, chi nhánh tại Việt Nam được thành lập nhằm đáp ứng nhu cầu thị trường.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ BHXH, bảo hiểm sức khỏe đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, team building, sinh nhật hằng năm

Lịch sử thành lập

  • Tập đoàn MONO được thành lập vào ngày 04/04/2010 bởi Wanjun Wang

Mission

Tầm nhìn chiến lược công ty: Thành phố thông minh NOMO sẽ tích hợp các công nghệ đám mây, mạng và nền tảng để liên kết toàn thành phố một cách thông minh và ảo một cách thuận tiện và hiệu quả. Nó cung cấp thông tin như tắc nghẽn giao thông, thiếu năng lượng, hiệu suất hệ thống thoát nước, phát hiện chất lượng không khí, v.v. và có thể cung cấp một môi trường an toàn hơn, thông tin có thể dự đoán và giải pháp cho chính phủ và người dân.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn NOMO

Bạn làm việc tại Tập đoàn NOMO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn NOMO

Tập đoàn NOMO

Click để đánh giá