Mô tả công việc
- Monitor the quality of customer care service via call/email/chat channels.
- Analyze, evaluate and score call quality/unvoice channel quality of employees.
- Ensure service quality is improved based on quality standards.
- Update feedback promptly and provide solutions to improve service quality.
- Identify & escalate issues to the related teams when out of the scope of this department.
- Find issues among members related to productivity and problem-solving.
- Ensure all cases are solved within required timeframe following the company’s SOPs.
- Report any product error findings to related product/engineering teams.
- Working Time: Monday – Saturday, from 9 AM - 6 PM, working 25 days/ month.
Yêu cầu công việc
- Have 1+ year of experience in developing and implementing quality assurance programs in a call center environment.
- Good English communication skills.
- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Ability to multitask and perform in constantly changing environment.
- Strong organizational, planning, prioritization skills.
Quyền lợi được hưởng
- Position promotion, salary increase: once/year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Công Ty TNHH Nutreco International (Việt Nam) thuộc tập đoàn "Skretting" là Tập đoàn hàng đầu thế giới trong việc cung cấp các giải pháp dinh dưỡng sáng tạo và bền vững cho ngành nuôi trồng thủy sản. Tập đoàn có trụ sở chính đặt tại Stavanger, Nauy và nhà máy sản xuất thức ăn thủy sản chất lượng cao tại 18 quốc gia trên năm châu lục, cung cấp dinh dưỡng toàn diện cho hơn 60 loài tôm và cá từ giai đoạn ấu trùng đến khi thu hoạch. Tổng sản lượng thức ăn thủy sản hàng năm đạt hơn 2,4 triệu tấn với.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
Trong suốt 122 năm hình thành và phát triển, Skretting cùng đội ngũ tài năng và giàu nhiệt huyết của mình đã không ngừng tạo ra những giải pháp vượt trội, hướng đến xây dựng ngành Thủy sản thế giới ngày một lớn mạnh và bền vững.