Mô tả công việc
Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02
CÔNG TY TNHH PIONEER ELASTIC VIỆT NAM được thành lập tại Hồng Kông, Pioneer Elastic (Hồng Kông) Ltd là công ty dẫn đầu thị trường về vải co giãn khổ hẹp. Kể từ đó, công ty đã phát triển thông qua thiết kế và phát triển sản phẩm, nghiên cứu nguyên liệu thô, công nghệ mới nhất và thiết lập cơ sở sản xuất để trở thành nhà sản xuất nổi tiếng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- 1963: Thành lập Pioneer Elastic tại Hồng Kông
- 1994: Di dời địa điểm sản xuất đầu tiên đến Xinhui, Trung Quốc
- 2002: Thành lập Pioneer Elastic Thái Lan
- 2005: Thành lập cơ sở sản xuất thứ 2 tại Xinhui, Trung Quốc
- 2012: Thành lập Pioneer Elastic India
- 2021: Pioneer Elastic Việt Nam bắt đầu hoạt động
Mission
Với đội ngũ R&D tận tâm gồm những nhân sự giàu kinh nghiệm, giàu trí tưởng tượng và quyết đoán; sản phẩm mới đang tiếp tục được tạo ra để phục vụ cho nhu cầu và xu hướng của thị trường. Với sự đổi mới liên tục, đội ngũ của Pioneer đã thành công trong việc duy trì vị trí dẫn đầu của Pioneer về thiết kế và đổi mới trong nhiều năm.