Thành Phố Phủ Lý Hà Nam
Mô tả công việc
- Plans and manages sales calls according to Account Management procedures adhering with Melia standards on an annual, monthly, weekly and daily basis.
- Handles all enquiries and leads from potential clients that involves meeting, site inspection, entertainment, negotiation and contract writing, attending promotional functions organized by the hotel.
- Participates in sales activities by identifying potential customers whether from existing or new accounts, selling through tele-sales or sales calls and participating in hotel sales blitz to develop new business and follows up.
- Maintains good relationship and solicits daily room-night production of individual and groups business from the existing and new accounts in order to meet sales targets.
- Organizes VIP's arrivals, welcomes and provides them with assistance during their stay according to the Melia Hotels International standards and in order to meet guest satisfaction.
- Plans, coordinates and supervises with the help of various departments that clients' specific requirements are adhered to ensure their satisfaction.
- Keeps two-way communications between clients and hotel, ensuring clients are kept updated with latest development in hotel, and senior management are kept updated on changes in companies, market events, market trends, customer feedback on hotel and competitor activities.
- Maintains updated records and call results, potentials, productivity, competitive information, rate history, etc. in HMS.
- Produces daily & weekly productivity reports stating leads, tentative and confirmed bookings and lost business, and corrective actions taken.
- Accomplishes a set of administrative duties such as attending meeting, handling correspondence related to designated accounts, writing monthly sales activities report, and other duties related to the job function.
- Performs any other duties assigned by Senior Sales Manager, Director of Sales and Director of Sales & Marketing.
Yêu cầu công việc
- College Degree or above
- Chinese or English - Good level, written & spoken
- At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart and Vinschool, etc.
- 13th month salary and holidays.
- To participate in any Training/ Development schemes as recommended by senior management.
CÔNG TY TNHH PIONEER ELASTIC VIỆT NAM được thành lập tại Hồng Kông, Pioneer Elastic (Hồng Kông) Ltd là công ty dẫn đầu thị trường về vải co giãn khổ hẹp. Kể từ đó, công ty đã phát triển thông qua thiết kế và phát triển sản phẩm, nghiên cứu nguyên liệu thô, công nghệ mới nhất và thiết lập cơ sở sản xuất để trở thành nhà sản xuất nổi tiếng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- 1963: Thành lập Pioneer Elastic tại Hồng Kông
- 1994: Di dời địa điểm sản xuất đầu tiên đến Xinhui, Trung Quốc
- 2002: Thành lập Pioneer Elastic Thái Lan
- 2005: Thành lập cơ sở sản xuất thứ 2 tại Xinhui, Trung Quốc
- 2012: Thành lập Pioneer Elastic India
- 2021: Pioneer Elastic Việt Nam bắt đầu hoạt động
Mission
Với đội ngũ R&D tận tâm gồm những nhân sự giàu kinh nghiệm, giàu trí tưởng tượng và quyết đoán; sản phẩm mới đang tiếp tục được tạo ra để phục vụ cho nhu cầu và xu hướng của thị trường. Với sự đổi mới liên tục, đội ngũ của Pioneer đã thành công trong việc duy trì vị trí dẫn đầu của Pioneer về thiết kế và đổi mới trong nhiều năm.