Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Portever Shipping Việt Nam thuộc Portever Shipping Group với head office ở Ningbo, China. Được thành lập năm 1996 Portever Shipping nằm trong Top 3 Master consol ở Trung Quốc & là 1 trong những top master consol Global, chuyên vận chuyển & gôm hàng lẻ từ các các trên thế giới với giá cực ký cạnh tranh & dịch vụ Hiện nay, công ty là thành viên của các hiệp hội giao nhận vận chuyển uy tín & nổi tiếng trên thế giới như: FPS, WCA, IATA, FIATA... CÁC DỊCH VỤ CHÍNH CỦA CHÚNG TÔI BAO GỒM:
- Dịch vụ đóng hàng consol toàn cầu ( gom hàng lẻ từ Việt nam đi các cảng trên thế giới và ngược lại. • Đặc biệt là các cảng từ Trung Quốc về Việt Nam) .
- Đại lý hãng tàu ( cung cấp cước vận chuyện quốc tế bằng đường biển với giá cạnh tranh) • Đại lý hãng bay • Tư vấn & khai báo hải quan.
- Vận tải nội địa.
- Đóng gói hàng hóa.
- Dịch vụ vận chuyển trọn gói theo yêu cầu.
- Vận tải đa phương thức.