- Conduct daily sales activities and sales reporting, as may be required by management.
- Getting the sale by presenting, promoting, and selling products / services using solid arguments to prospective customers.
- Product demonstration, and onboarding shippers onto our product.
- Build and establish a strong relationship, and develop a rapport with the client by providing support and acting as the link between the client and Ninja Van.
- Have a good grasp and knowledge of the local market and competition to react swiftly to changing market conditions.
- Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule.
- Report customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services to Management
- Conduct research, compile data and prepare reports for consideration and presentation as requested by supervisors.
- Acts as account manager to all ND shippers assigned to him / her
- Ensures regular order cycles from onboarded ND shippers
- Addresses all after-sales concerns of onboarded ND shippers
- Coordinates with other departments (Operations and Finance) to address shipper concerns
- 1 year of related experience; background from logistic company is a plus
- Proficient by using Microsoft Office (Ms. Word, Ms. Excel, and Power Point
- Bachelor's degree in Business or relevant
- Proactive, creative, aggressive
- Good personality & humble
- Self-starter with good initiative, and persistence to see us through this challenge
Benefits
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Year End Party, annual Townhall Ceremony, Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Protean Studios (hay viết tắt là PROS), là công ty IT Outsource x Production, được thành lập năm 2020 bởi đội ngũ vô cùng tâm huyết và đầy quyết tâm trong việc tái định nghĩa khái niệm cũng như chất lượng của sản phẩm phần mềm Việt Nam trên thị trường quốc tế. Với thế mạnh về kiến thức cũng như kinh nghiệm phát triển các ứng dụng dựa trên Social Media & Digital Marketing, PROS tự tin cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao nhất, những giải pháp tối ưu nhất cho khách hàng ở thị trường Nhật Bản, Việt Nam, cũng như Singapore. Giống như tên gọi PROS, công ty luôn nỗ lực đem lại ưu thế (pros) không chỉ cho khách hàng, mà còn cho tất cả thành viên trong gia đình PROS với môi trường làm việc thoải mái nhất, điều kiện phát triển tốt nhất theo 3 tiêu chí “#Vietnam-based #JapanMind #WesternStyle”.Và đương nhiên khi tham gia vào công ty trong giai đoạn early state, mọi người sẽ có đủ không gian và thời gian để thể hiện năng lực bản thân trong công việc mình yêu thích, đồng thời có cơ hội cực lớn để trở thành thành viên chủ chốt trong chiến lược phát triển của công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH PROTEAN STUDIOS được thành lập năm 2020.
Mission
- Công ty TNHH PROTEAN STUDIOS hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo, sẵn sàng phát triển xã hội hơn.
Review Protean Studios
Công ty tốt
Đồng nghiệp nhiệt tình
Công ty khá thoải mái