Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH QC MINH THÀNH L.H.P được thành lập từ năm 1989 và chính thức mở rộng từ đầu tháng 01 năm 2003, chúng tôi CÔNG TY TNHH QUẢNG CÁO MINH THÀNH L.H.P tích lũy được hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Quảng Cáo.
Với đội ngũ nhân viên trẻ, tay nghề cao, chuyên nghiệp, năng động và xưởng sản xuất đầy đủ trang thiết bị chúng tôi mang lại cho khách hàng sự an tâm về chất lượng và tính mỹ thuật cho mọi công trình chúng tôi thực hiện.
Xưởng sản xuất đầy đủ trang thiết bị và một đội ngũ thiết kế cao cấp, nhân viên lành nghề, chúng tôi có thể đáp ứng những đơn hàng cần design độc đáo, bắt mắt và chất lượng sản phẩm cao cấp theo kịp tiến độ mong muốn.
Các dịch vụ quảng cáo :
- Tư vấn thiết kế & thi công sản xuất
- Trang trí cửa hàng trưng bày
- Thiết kế & thi công gian hàng hội chợ
- Sản xuất vật phẩm quảng cáo (POSM)
- Thiết kế & thi công mặt dựng Alu
- Ép nổi 3D trên chất liệu mica
- Chữ nổi trên mọi vật liệu
- Sản xuất mô hình quảng cáo, mô hình sản phẩm
- Thi công các loại bảng hiệu quảng cáo cao cấp , bảng hiệu ngoài trời, bảng hiệu trong nhà
- Sản xuất quầy tiếp tân, quầy kệ kệ trưng bày, đầu kệ siêu thị
- Triển khai hệ thống nhận dạng thương hiệu
- Thi công mặt dựng alu showroom