Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH QC MINH THÀNH L.H.P được thành lập từ năm 1989 và chính thức mở rộng từ đầu tháng 01 năm 2003, chúng tôi CÔNG TY TNHH QUẢNG CÁO MINH THÀNH L.H.P tích lũy được hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Quảng Cáo.
Với đội ngũ nhân viên trẻ, tay nghề cao, chuyên nghiệp, năng động và xưởng sản xuất đầy đủ trang thiết bị chúng tôi mang lại cho khách hàng sự an tâm về chất lượng và tính mỹ thuật cho mọi công trình chúng tôi thực hiện.
Xưởng sản xuất đầy đủ trang thiết bị và một đội ngũ thiết kế cao cấp, nhân viên lành nghề, chúng tôi có thể đáp ứng những đơn hàng cần design độc đáo, bắt mắt và chất lượng sản phẩm cao cấp theo kịp tiến độ mong muốn.
Các dịch vụ quảng cáo :
- Tư vấn thiết kế & thi công sản xuất
- Trang trí cửa hàng trưng bày
- Thiết kế & thi công gian hàng hội chợ
- Sản xuất vật phẩm quảng cáo (POSM)
- Thiết kế & thi công mặt dựng Alu
- Ép nổi 3D trên chất liệu mica
- Chữ nổi trên mọi vật liệu
- Sản xuất mô hình quảng cáo, mô hình sản phẩm
- Thi công các loại bảng hiệu quảng cáo cao cấp , bảng hiệu ngoài trời, bảng hiệu trong nhà
- Sản xuất quầy tiếp tân, quầy kệ kệ trưng bày, đầu kệ siêu thị
- Triển khai hệ thống nhận dạng thương hiệu
- Thi công mặt dựng alu showroom