Mô tả công việc
Online sale management
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
Cash Management
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Build and promote team work spirit
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Identify potential staff for succession planning purposes
Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
Other duties
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
- Opening & closing Store
Yêu cầu công việc
- Service orientation: customer service minded
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Prefer 3 years experience as the same position
- Have a polite, tactful and friendly attitude
- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
Quyền lợi
– Performance bonus
– Full salary social insurance
– 12 days annual leaves
– Premium healthcare
– Meal at canteen
– Training and learning development;
– Transportation allowance
– 13th month salary
– Many opportunities of development (transfer, promote)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Công Ty TNHH RISUNTEK VIỆT NAM có vốn đầu tư 100% của Trung Quốc, được thành lập từ năm 2014 chuyên sản xuất, gia công, lắp ráp các sản phẩm, linh kiện và chi tiết điện tử như: Máy phát Wifi, tai nghe Bluetooth, dây tai nghe, dây sạc, tai nghe không dây TWS, loa âm thanh trong ô tô, thiết bị sạc trên ô tô, sạc không dây, thiết bị điều khiển âm thanh thông minh AI (dùng trong hệ thống Smarthome), Robot hút bụi thông minh,… Trong 8 năm qua chúng tôi đã phát triển đội ngũ nguồn nhân lực của mình tại Việt Nam. Nhân sự nhà máy của chúng tôi được xây dựng trên nền tảng là các kỹ sư có chuyên môn và tay nghề cao. Các nhà máy của chúng tôi điều được sự hỗ trợ của chính phủ Việt Nam và được cấp giấy phép hoạt động hợp pháp. Với sự hỗ trợ và hợp tác từ các đối tác như TPLINK, Segway-Ninebot, DGI, Samsung, LG và các thương hiệu nổi tiếng khác. Risuntek Việt Nam đã khẳng định mình là một đối tác sản xuất đáng tin cậy, có tầm nhìn chiến lược sâu rộng và là một đối tác sản xuất hùng mạnh trong tương lai.