Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH RISUNTEK VIỆT NAM có vốn đầu tư 100% của Trung Quốc, được thành lập từ năm 2014 chuyên sản xuất, gia công, lắp ráp các sản phẩm, linh kiện và chi tiết điện tử như: Máy phát Wifi, tai nghe Bluetooth, dây tai nghe, dây sạc, tai nghe không dây TWS, loa âm thanh trong ô tô, thiết bị sạc trên ô tô, sạc không dây, thiết bị điều khiển âm thanh thông minh AI (dùng trong hệ thống Smarthome), Robot hút bụi thông minh,… Trong 8 năm qua chúng tôi đã phát triển đội ngũ nguồn nhân lực của mình tại Việt Nam. Nhân sự nhà máy của chúng tôi được xây dựng trên nền tảng là các kỹ sư có chuyên môn và tay nghề cao. Các nhà máy của chúng tôi điều được sự hỗ trợ của chính phủ Việt Nam và được cấp giấy phép hoạt động hợp pháp. Với sự hỗ trợ và hợp tác từ các đối tác như TPLINK, Segway-Ninebot, DGI, Samsung, LG và các thương hiệu nổi tiếng khác. Risuntek Việt Nam đã khẳng định mình là một đối tác sản xuất đáng tin cậy, có tầm nhìn chiến lược sâu rộng và là một đối tác sản xuất hùng mạnh trong tương lai.