About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
RKW Việt Nam được thành lập từ năm 1996 và từ tháng 10 năm 2004, RKW Việt Nam chính thức trở thành thành viên mới của tập đoàn RKW SE (Đức).
RKW Vietnam chuyên sản xuất các sản phẩm màng nhựa, bao bì nhựa và bao bì sạch cung cấp cho thị trường trong nước và thị trường quốc tế. Bên cạnh việc cải tiến hệ thống máy móc thiết bị trong nhà máy, RKW Vietnam cũng tập trung vào sự phát triển con người để xây dựng đội ngũ nhân viên ngày càng vững mạnh. Chúng tôi chắc chắn tạo ra một môi trường làm việc tốt nhất cho sự phát triển nghề nghiệp của bạn.