Việc làm In Ấn Thịnh Hưng Phát

Cập nhật 03/02/2024 23:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ In Ấn Thịnh Hưng Phát
Accountant cum Admin
In Ấn Thịnh Hưng Phát
10 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Overview

As an Accountant cum Admin, you will play an important role in ensuring smooth financial operations and administrative support within our organization. You will manage key accounting activities, support internal teams with requests, and contribute to the success of company events and operations through effective logistics and vendor coordination. This role suits a detail-oriented professional with strong accounting expertise and operational agility.

Responsibilities:

Accounting:

  • Assist in managing external bookkeepers and tax advisors to ensure accurate and up-to-date bookkeeping for monthly closings
  • Oversee day-to-day accounting operations, including:
    • Checking vouchers, contracts, and payment records to ensure all necessary documents are requested, collected, and compiled
    • Organizing and storing required documentation to facilitate proper bookings and ensure compliance with current accounting/tax regimes and company procedures
    • Handling electronic payment transactions for operational payments and supporting respective country managers
    • Overseeing invoicing and revenue collection in collaboration with in-country teams
    • Reconciling and reviewing transactions in the Accounting System
  • Prepare Tax declaration and finalization, value-added tax (VAT), foreign contractor tax (FCT), corporate income tax (CIT), and other regulatory filings (e.g., statistical, DPI, and other reports)
  • Manage the audited year-end financial process in cooperation with external auditors
  • Prepare special evaluations and reports for founders
  • Other tasks assigned by the manager

Administrative:

  • Support employee requests, including reimbursements and documentation
  • Assist in managing administrative tasks in collaboration with the office manager in Vietnam
  • Provide operational support, including logistics planning for events, vendor selection, and procurement


Requirements

Requirements:

  • Minimum of 4 years of relevant experience in accounting or finance
  • Fluent English skills in all skills
  • Strong background in accounting, with preference for candidates with experience in a Big Four firm or a technology company
  • Excellent organizational and multitasking skills
  • Strong problem-solving skills and a proactive, "can-do" attitude
  • Careful, patient, and have a sense of responsibility at work
  • Familiarity with financial software and reporting tools is a plus


Benefits

  • Three days remote every week and four full remote weeks per year
  • Gold level Health Insurance coverage from Bao Viet Insurance, a yearly complete Health Check and social insurance
  • All office benefits and full salary during probation
  • Flexible working time starting anytime up to 10 AM working Monday - Friday with no overtime and a long lunch break
  • Allowance for everything: meals, parking, petrol, along with unlimited snacks and nice coffee every day
  • Choose from a brand-new Mac or PC device
  • Salary review twice a year with opportunities for promotions and spot awards
  • 12 days annual leave per year, with all days not taken paid out in cash, plus 2 sick leave days
  • Yearly Training Budget up to 5 million VND per staff. On top of that, Professional coaching program, buddy system, tech talks, agile sessions, and 1on1 private English classes are available
  • Yearly company trip, monthly activities, and other Celebrations for special days in the year, such as Women's Day, YEP, and Christmas
  • Employee-led clubs within the company; games teams, sports teams, etc
  • Modern open-space office with comfortable workspace, a PS5 games room, and chill-out areas
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ In Ấn Thịnh Hưng Phát
In Ấn Thịnh Hưng Phát Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
30/5 Đặng Đức Thuật, khu phố 6
Công ty TNHH SX TM DV IN ẤN THỊNH HƯNG PHÁT là địa chỉ đúng để đáp ứng mọi nhu cầu của bạn.
In Ấn Vở Học Sinh Độc Quyền:
Chúng tôi tự hào là đơn vị chuyên nghiệp trong việc nhận in vở học sinh độc quyền theo yêu cầu. Chất lượng in ấn của chúng tôi không chỉ đảm bảo sự rõ nét mà còn tập trung vào việc thể hiện sự sáng tạo và độc đáo của từng sản phẩm. Chúng tôi cam kết tạo ra những vở học sinh độc quyền, phản ánh chất lượng giáo dục và sự sáng tạo trong quá trình học tập.
 Đa Dạng Loại Bao Bì:
Kraft: Chất liệu kraft tự nhiên, với độ bền cao và tính thân thiện với môi trường, là lựa chọn hoàn hảo cho bao bì đẹp và bền.
 Giấy gói/nhét giày: Chúng tôi cung cấp giấy gói giày với đa dạng màu sắc và chất liệu, phù hợp để đóng gói các sản phẩm giày dép chất lượng.
Giấy Duplex/Bìa lưng: Sự chắc chắn và độ bền của giấy bìa lưng giúp bảo vệ sản phẩm của bạn khỏi tác động từ môi trường bên ngoài.
Hộp/ túi giấy: Với sự linh hoạt và thẩm mỹ cao, túi giấy của chúng tôi là giải pháp hoàn hảo để tạo ấn tượng mạnh mẽ với khách hàng của bạn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2023

Mission

Chất lượng hoàn hảo – Giá cả cạnh tranh – Giao hàng nhanh chóng – Hài long khách hàng.

Bạn làm việc tại In Ấn Thịnh Hưng Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In Ấn Thịnh Hưng Phát

In Ấn Thịnh Hưng Phát

Click để đánh giá