About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Công ty TNHH SCANSIA PACIFIC (có vốn đầu tư nước ngoài Anh & Nauy )được thành lập năm 2001 chuyên về lĩnh vực sản xuất đồ gỗ & đồ gỗ kết hợp với nguyên phụ liệu khác gồm hàng ngoài trời và trong nhà. Xuất khẩu trên 90% doanh số bán ra. Lao động hiện tại trên 1000 người. Nay do nhu cho hoạt động sản xuất kinh doanh chúng tôi cân bổ sung nhân sự mới với mong muốn tìm kiếm những ứng viên: Năng động, nhanh nhẹn, kiên trì,có tinh thần học hỏi,có chí cầu tiến,vươn lên & dám đương đầu với mọi thách thức để xây dựng đội ngũ nhân viên gắn bó lầu dài cùng công ty phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
- Để đáp ứng các yêu cầu kiểm toán ngày càng khắt khe của khách hàng, Scansia liên tục đầu tư vào con người, điều kiện làm việc, trách nhiệm xã hội và môi trường. Đến nay, Scansia đã nhận được xếp hạng kiểm toán và chứng chỉ kiểm soát chất lượng cao nhất, vì vậy chúng tôi đã sẵn sàng và sẵn sàng bắt đầu hợp tác với khách hàng ngay từ ngày đầu tiên