Mô tả công việc
Position Summary:
As a Part- Time Customer Support Specialist, your primary role is to assist customers in using our products effectively and resolving any issues they encounter. You&039;ll communicate with customers via live chat, providing guidance and empowering them to make the most of our offerings.
You’ll do
Thrive on providing support through many different channels of communication, including: email, chat, tickets, and social media such as Facebook Groups.
Maintain excellent knowledge of our products and services in order to understand the customer’s needs.
Listen to customers and work with technical staff to figure out what their issues exactly are and solve them as soon as possible.
Communicate with customers via the live chat platform to help them get familiar with the product or provide them with the appropriate document included in conversations.
Proactively provide feedback to internal teams that helps improve our products and create a better customer experience
Educate and empower our customers to become better users of the product.
Collaborate with technical staff to learn the product and support the customers in using it effectively.
You have…
Ability to evaluate, troubleshoot, and follow- up on customer issues as well as replicate and document for further escalation.
Being empathy — the ability to understand and share the feelings of another — is more of a character trait than a skill.
Patience, attentiveness, and goal- oriented focus.
Must be a good team player, capable of working independently as well.
Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
Excellent English skills, especially in writing and reading (English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up);
You’re curious and have a natural ability to “zoom- out” of a problem, in order to ask the right questions.
High sense of responsibility and enthusiasm;
College students and freshmen are preferable;
Having experience in Customer Support is an advantage (preferred in technology/ e- commerce).
We offer
Flexible schedule for students.
Attractive part- time salary
The work is 100% online
Opportunities on a wide range of projects, receive guidance & feedback from successful customer success professionals
On- job training and participation in practical activities that improve expertise, interpersonal skills, and career orientation.
Why you’ll love working here
Collaborative and supportive environment
Professional and creative office view
Learn product- thinking and customer- centric mindsets.
Young and passionate colleague
Support team is working based on shifts covering 24/7. Each shift can last 4 or 6 hours depending on the time of the shift. At least 20 hours/per are required:
Morning: 8:00 am- 12:00 pm
Afternoon: 1:00 pm- 5:45 pm
Evening: 5:00 pm- 12:00 am
Cập nhật gần đây lúc: | 2023-09-26 12:25:36 |
Seal Commerce - Là công ty Công Nghệ phát triển sản phẩm E-commerce trên thị trường quốc tế.
Song hành cùng tầm nhìn tạo nên cuộc sống tốt đẹp hơn với E-commerce, đồng thời ghi tên mình trên bản đồ những Công ty E-commerce dẫn đầu với các sản phẩm vượt qua mọi giới hạn tác động đến mọi người dùng trên toàn thế giới
Thành lập từ 2017, hiện Seal Commerce đã bước đầu gặt hái được những thành tựu đáng ghi nhận từ 2 sản phẩm cốt lõi là GemPages & EcomSolid
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Với mong muốn giúp Users có thể xây dựng các cửa hàng trực tuyến tuyệt vời, Seal Commerce mang tới giải pháp nâng tầm những trải nghiệm và dịch vụ hỗ trợ khách hàng chuyên nghiệp từ chính gian hàng của Users.
Review CÔNG TY TNHH SEAL COMMERCE
Môi trường trẻ, thoải mái, linh hoạt, supportive, ko toxic (RV)
Môi trường khá thoải mái và cởi mở. Áp lực công việc không cao (RV)
mới ra trường vào học ok, có chuyên môn rồi thì né. (RV)