Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Seongjin I&C Co., Ltd., luôn phát triển nhờ tình yêu và sự quan tâm của các bạn, đã khẳng định mình là công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất OEM/ODM các sản phẩm may mặc như các loại túi, hộp với sứ mệnh “đạo đức doanh nghiệp đúng đắn”. và cống hiến cho xã hội” kể từ khi thành lập vào năm 1995. Nó đang có được chỗ đứng.
Công ty chúng tôi là công ty sản xuất túi xách cung cấp sản phẩm cho các thương hiệu đẳng cấp thế giới và là công ty theo đuổi hoạt động kinh doanh toàn cầu với ba công ty con địa phương tại Việt Nam.
Chúng tôi sẽ cố gắng hết sức để trở thành một công ty gây ấn tượng với khách hàng bằng thiết kế độc đáo, sự khéo léo và hoạt động tiếp thị tích cực và chúng tôi hứa sẽ luôn trở thành một công ty hàng đầu trong ngành.