Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Seongjin I&C Co., Ltd., luôn phát triển nhờ tình yêu và sự quan tâm của các bạn, đã khẳng định mình là công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất OEM/ODM các sản phẩm may mặc như các loại túi, hộp với sứ mệnh “đạo đức doanh nghiệp đúng đắn”. và cống hiến cho xã hội” kể từ khi thành lập vào năm 1995. Nó đang có được chỗ đứng.
Công ty chúng tôi là công ty sản xuất túi xách cung cấp sản phẩm cho các thương hiệu đẳng cấp thế giới và là công ty theo đuổi hoạt động kinh doanh toàn cầu với ba công ty con địa phương tại Việt Nam.
Chúng tôi sẽ cố gắng hết sức để trở thành một công ty gây ấn tượng với khách hàng bằng thiết kế độc đáo, sự khéo léo và hoạt động tiếp thị tích cực và chúng tôi hứa sẽ luôn trở thành một công ty hàng đầu trong ngành.