Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Seongjin I&C Co., Ltd., luôn phát triển nhờ tình yêu và sự quan tâm của các bạn, đã khẳng định mình là công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất OEM/ODM các sản phẩm may mặc như các loại túi, hộp với sứ mệnh “đạo đức doanh nghiệp đúng đắn”. và cống hiến cho xã hội” kể từ khi thành lập vào năm 1995. Nó đang có được chỗ đứng.
Công ty chúng tôi là công ty sản xuất túi xách cung cấp sản phẩm cho các thương hiệu đẳng cấp thế giới và là công ty theo đuổi hoạt động kinh doanh toàn cầu với ba công ty con địa phương tại Việt Nam.
Chúng tôi sẽ cố gắng hết sức để trở thành một công ty gây ấn tượng với khách hàng bằng thiết kế độc đáo, sự khéo léo và hoạt động tiếp thị tích cực và chúng tôi hứa sẽ luôn trở thành một công ty hàng đầu trong ngành.