Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH SX TM DV Vật Liệu Làm Kín Lê Gia được thành lập vào năm 2012 tiền thân là Thaibinhseal được thành lập năm 2000 chuyên về lĩnh vực vật liệu làm kín như gasket, seal… do kỹ sư cơ khí có thời gian học tập và làm việc bên Đức trên 20 năm. Với kinh nghiệm và học hỏi công nghệ trong quá trình làm việc lâu năm ở Đức cũng như một số nước Châu Âu khác và thời gian hoạt động tại Việt Nam đã xây dựng công ty TNHH SX TM DV Vật Liệu Làm Kín Lê Gia ngày càng lớn mạnh và phát triển như ngày hôm nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Trở thành nhà sản xuất Gasket chuyên nghiệp và tiên phong cung cấp các giải pháp làm kín cho khách hàng trong mọi ngành công nghiệp trên thế giới
-
Cung cấp giải pháp làm kín với chất lượng tốt, thời gian đáp ứng nhanh chóng giúp giải quyết những vấn đề tồn đọng của khách hàng.
-
Cam kết đem lại sự hiệu quả trong từng sản phẩm làm ra,Luôn đồng hành, chia sẻ và gắn kết với khách hàng.Xây dựng một đội ngũ tích cực, tiến bộ và tinh thần gia đình.