Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH SX TM DV Vật Liệu Làm Kín Lê Gia được thành lập vào năm 2012 tiền thân là Thaibinhseal được thành lập năm 2000 chuyên về lĩnh vực vật liệu làm kín như gasket, seal… do kỹ sư cơ khí có thời gian học tập và làm việc bên Đức trên 20 năm. Với kinh nghiệm và học hỏi công nghệ trong quá trình làm việc lâu năm ở Đức cũng như một số nước Châu Âu khác và thời gian hoạt động tại Việt Nam đã xây dựng công ty TNHH SX TM DV Vật Liệu Làm Kín Lê Gia ngày càng lớn mạnh và phát triển như ngày hôm nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Trở thành nhà sản xuất Gasket chuyên nghiệp và tiên phong cung cấp các giải pháp làm kín cho khách hàng trong mọi ngành công nghiệp trên thế giới
-
Cung cấp giải pháp làm kín với chất lượng tốt, thời gian đáp ứng nhanh chóng giúp giải quyết những vấn đề tồn đọng của khách hàng.
-
Cam kết đem lại sự hiệu quả trong từng sản phẩm làm ra,Luôn đồng hành, chia sẻ và gắn kết với khách hàng.Xây dựng một đội ngũ tích cực, tiến bộ và tinh thần gia đình.