Minimum qualifications:
- Bachelor's degree or equivalent practical experience.
- 8 years of experience in digital marketing or digital media/advertising sales.
- Ability to communicate in English and Vietnamese fluently as this is a customer-facing role that requires interactions with local clients and stakeholders.
- Experience in business development, C-level client relationship management and servicing.
- Knowledge of Vietnam technology and advertising landscape, with strong understanding of Retails, Telco, Gaming, and Apps industries in the market.
- Understanding of digital advertising solutions and media products; knowledge and experience of using Google and YouTube advertising solutions.
- Ability to mentor team members and work towards goals in a fast-paced environment.
Businesses that partner with Google come in all shapes, sizes and market caps, and no one Google advertising solution works for all. Your knowledge of online media combined with your communication skills and analytical abilities shapes how new and existing businesses grow. Using your relationship-building skills, you provide Google-caliber client service, research and market analysis. You anticipate how decisions are made, persistently explore and uncover the business needs of Google's key clients and understand how our range of product offerings can grow their business. Working with them, you set the vision and the strategy for how their advertising can reach thousands of users.
Our Large Customer Sales teams partner closely with many of the world’s biggest advertisers and agencies to develop digital solutions that build businesses and brands. We enjoy a bird’s eye view on the massive transformation occurring as advertising shifts to mobile and online platforms. We're uniquely situated to help shape how companies grow their businesses in the digital age. We advise clients on Google's broad range of products across search, video and mobile to help them connect instantly and seamlessly with their audiences.
Responsibilities
- Partner and consult with customers in Vietnam, with the goal of co-developing effective digital strategies, increasing product knowledge and adoption, optimizing customer advertising and growing the business.
- Structure joint business plans for key customer accounts and help transform growth curves through understanding of their business objectives, key performance indicators, and challenges.
- Analyze data trends and customer performance to generate industry insights, collaborate cross-functionally to identify next big bets, and prepare and conduct transformational pitches and presentations.
- Develop case studies of successful campaigns in order to share insights with customers and to participate in industry events and conferences.
- Develop and maintain C-level relationships, serve as a point of contact to customers, and advise on digital trends.
Công ty TNHH SX&TM Đại Việt Hương (VIETCOS) tiền thân là Viet Huong Cosmetic được sáng lập bởi một nhóm kỹ sư hoá và bác sỹ y khoa công tác tại Đại học Cần Thơ cách đây hơn 15 năm với những thương hiệu nổi tiếng đã đi sâu vào lòng người tiêu dùng Việt là Biona và E100.
Khởi đầu là những sản phẩm chăm sóc da thông thường có hay không có phối hợp với chất chống nắng, sản phẩm làm trắng da và sản phẩm trị mụn.
Với ưu thế làm việc ở trường đại học nên nhóm kỹ sư, bác sỹ này thường có cơ hội đi tu nghiệp ở nước ngoài và tiếp cận các phòng thí nghiệm lớn của thế giới. Họ đã chọn lọc và đúc kết vận dụng những công thức khoa học tiên tiến để cải tiến ứng dụng những sản phẩm đã có và phát triển thêm những sản phẩm mới.
Sau một quá trình dài hình thành và phát triển, người tiêu dùng ngày càng tín nhiệm và yêu mến các thương hiệu E100, Dermyl, Ramus, Clony…và chính điều này đã cho chúng tôi sức mạnh tinh thần tuyệt vời để có thể lớn mạnh và có được những thành tựu như hôm nay.
Tháng 4/2007 vừa qua công ty chúng tôi đã đầu tư xây dựng Nhà máy mới sản xuất hoá mỹ phẩm ở Vĩnh Long trị giá 5 triệu USD với quy mô công suất toàn nhà máy ước tính từ 6 ngàn-14 ngàn tấn/năm.
Với những dây chuyền hiện đại sản xuất các sản phẩm chăm sóc cơ thể (bao gồm dầu gội, sữa tắm, kem dưỡng da) và chăm sóc gia đình đạt chuẩn cGMP (cosmetics Good Manufacturing Pratices: Thực hành sản xuất tốt mỹ phẩm). Dự kiến nhà máy sẽ hoàn thành và bắt đầu đi vào hoạt động từ đầu năm 2009 tạo thêm 500 việc làm cho người lao động.
Chúng tôi xin bày tỏ lòng biết ơn sâu sắc sự ủng hộ và tín nhiệm của khách hàng đối với các sản phẩm của công ty chúng tôi. Ban Giám đốc cùng toàn thể cán bộ nhân viên Công ty cam kết theo đuổi chính sách chất lượng, tôn trọng các nguyên tắc đạo đức và củng cố các giá trị mà công ty chúng tôi đã đặt ra và theo đuổi trong suốt hơn 15 năm qua.