Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Hành trình "chạm" đến trái tim khách hàng của Công ty TNHH SXTM XUẤT NHẬP KHẨU THANH THÚY HẠNH
Xin chào, chúng tôi là Amanda – là một trong những nhà cung cấp chăn ga gối hàng đầu tại miền Nam. Với gần 10 năm kinh nghiệm trong ngành, Amanda đã xây dựng được niềm tin và uy tín đến khách hàng với những sản phẩm chất lượng và dịch vụ chăm sóc khách hàng hoàn hảo.
Các sản phẩm của xưởng sản xuất Amanda bao gồm chăn ga, gối, các loại khăn tắm, khăn mặt, khăn tay, thảm chân và nhiều sản phẩm khác, đa dạng về chất liệu, mẫu mã và kích thước để đáp ứng nhu cầu của các khách sạn, resort, trường học, gia đình.
Sứ mệnh
Cung cấp các sản phẩm chăn ga gối, khăn đến tận tay khách hàng với chất lượng cao, thẩm mỹ, bền chắc và giá cả hợp lí, tối ưu nhất.
Với mục tiêu trở thành đối tác tin cậy của các khách sạn, resort, trường học, spa…Amanda sẽ tiếp tục đầu tư và phát triển để mang lại những sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.