As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
CÔNG TY TNHH TECH GRID ASIA là một công ty phát triển phần mềm CNTT sáng tạo được thành lập tại Singapore chuyên cung cấp các dịch vụ Tư vấn Chiến lược Kỹ thuật số và Giải pháp Công nghệ. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi có kinh nghiệm trong việc tạo và triển khai các giải pháp phần mềm tùy chỉnh để nâng doanh nghiệp của bạn lên một tầm cao mới.
Ngoài chuyên môn phát triển phần mềm, Tech Grid Asia còn cung cấp dịch vụ Tư vấn tuyển dụng công nghệ. Chúng tôi chuyên về các giải pháp vĩnh viễn, hợp đồng, nhân sự và tiền lương để giúp khách hàng tìm thấy sự phù hợp hoàn hảo cho tổ chức của họ.
Chúng tôi tự hào về sự nhanh nhẹn, chuyên nghiệp và hướng đến kết quả. Chúng tôi làm việc chặt chẽ với khách hàng để hiểu nhu cầu của họ và tạo ra các quy trình tinh gọn để đảm bảo hiệu quả tối đa. Với Tech Grid Asia, bạn có thể yên tâm rằng dự án của bạn sẽ được hoàn thành đúng thời hạn và trong phạm vi ngân sách.
Nếu bạn đang tìm kiếm một đối tác để giúp bạn đưa doanh nghiệp của mình lên một tầm cao mới, không đâu khác ngoài Tech Grid Asia. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi sẵn sàng giúp bạn tạo ra một giải pháp tùy chỉnh đáp ứng nhu cầu riêng của bạn. Nâng tầm doanh nghiệp của bạn với Tech Grid Asia ngay hôm nay.