Việc làm Thảo Dược Việt

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thảo Dược Việt
Area Manager
Thảo Dược Việt
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1/ System management:
Build & guide for centers' staff the execution of Company's process & policy
Recommend necessary adjustments to meet the market & customers' need in accordance with business activity of each center.
Coordinate with Operation department to set up KPIs indicator for center. Train & guide KPIs indicator for subordinates as well as urge, monitor the execution of these indicators.
Be intermediary party to transmit information to center & vice versa.
2/ Sales & Marketing:
Build & protect center's brand identity.
Represent to liaise with government office & other organizations relating to centers' activities.
Coordinate with Sales & Marketing Department to build & implement Marketing plans, promotions activities as approved.
Actively find & expand customers for center.
Build Customer Assessment System (Customer's need, complaints, satisfaction) according to Company's policy as well as provide customer's information to Sales department.
Directly resolve complex customer's complaint or in case center supervisor is absent.
3/ Finance management:
Receive, monitor & supervise daily income statement of departments.
Set up & implement plan base on assigned revenue & profit target.
Execute statistic reports of finance as assigned.
Oversee financial loss at center.
4/ HR - Admin Management:
Set up human resources structure of assigned area to meet allocated requirements.
Build & get Operation Director's approval of Human Resources plan
Organize the system of training, work delegation & employee assessment
Organize, implement & supervise the execution of Human Resources policy
Develop & train successor workforce for managerial positions of center.
Cooperate with Operation team & HR Department to build & finalize training program for centers' employee
Check & supervise to ensure effective & safe security for center.
5/ Property management:
Track & adjust user norms, inventory & minimal inventory norms.
Monitor purchasing process base on minimal inventory norms.
Follow up usage of property & machine monthly.
Track & monitor the modification & maintenance of machine & equipment for center.
Be responsible for innovating machine, equipment & property of center.
Approve purchasing requisition & modification requests according to approved norm within assigned authority.
6/ Business management:
Build business plan (weekly/monthly/ quarterly) for center.
Organize extraordinary & periodically meetings to monitor & implement business activities for center.
Resolve arising problems within approved authority.
Execute weekly & monthly reports as assigned.
Be responsible for supervision & operation of new centers.
Recommend the solutions to achieve allocated sales target for each center.Graduated from College, University or above
At least 3 years of Chain Management experience in chain of restaurant, F&B or Retail.
Able to work under pressure
Ability to manage and organize work effectively
Good communication skill ; Have a high spirit of customer service
Use English well (both in communication & writing)
Proficient in using MS Office
Dynamic, progressive, loves children
Easy-to-see appearance, professional style13 month salary (discretionary), performance incentives (based on achievements of KPI targets)
Provide training to develop our employee's knowledge and skills (Internal training)
Benefits for special holidays (Birthday, Marriage, Women's Day, Tet Holidays, Mid-Autumn, Newborn babies, International Children's Day...)
Company trip and Year-End party every year
Social, sports and several team building activities
Young, friendly and international working environment
Modern working conditions and entertainment facilities at the office
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thảo Dược Việt
Thảo Dược Việt Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
257/3 Lý Thường Kiệt, Phường 15, Quận 11,

Công ty TNHH Thảo Dược Việt chúng tôi là một đơn vị kinh doanh trong lĩnh vực dược phẩm. Với các sản phẩm có nguồn gốc từ thiên nhiên theo kinh nghiệm dân gian, kế thừa, phát huy đồng thời kết hợp thêm một số thành phần khác có liên quan nhằm mục đích nâng cao hiệu quả trị liệu một cách an toàn hơn cho người sử dụng nhờ vào phương pháp chiết xuất hiện đại. Công ty rất thành công khi tung ra thị trường sản phẩm Siro ho Ong Vàng vào năm 2013 – dựa trên bài thuốc dân gian “ Tắc trưng đường phèn hay mật Ong “ kết hợp thêm tinh dầu tần dày lá, tinh dầu tràm, tinh dầu gừng nhờ đó tác dụng của sản phẩm được nâng lên một cách rỏ ràng và ổn định vì thế mà các bà mẹ rất tin dùng.

Công ty TNHH Thảo Dược Việt là Công ty hoạt động chuyên trong lĩnh vực kinh doanh, tiếp thị các sản phẩm thực phẩm chức năng có nguồn gốc từ thiên nhiên, độc đáo và có độ an toàn cao đã đạt tiêu chuẩn GMP như Siro Ho Ong Vàng, Kẹo Ho Ong Vàng, Herbacool Thanh Nhiệt, Herbacool Nước Mát,.…..

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ BHXH + BHYT + BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Nghỉ Lễ,  du lịch hàng năm, tập huấn, đào tạo theo quy định của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 11/10/2012

Mission

Sức khỏe là nguồn gốc của con người và Thảo Dược Việt không ngừng nghiên cứu, nhiệt huyết sáng tạo và nỗ lực phát triền các bài thuốc đông y lâu đời, đã cho ra được các sản phẩm đa dạng về chủng loại, độc đáo về công thức và tạo dựng được niềm tin vào chất lượng, để bảo vệ nguồn gốc đó.

Thảo Dược Việt tự hào khi chung tay giúp Quý khách hàng bảo vệ được sức khỏe cho bản thân và gia đình.

Những nghề phổ biến tại Thảo Dược Việt

Bạn làm việc tại Thảo Dược Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thảo Dược Việt

Thảo Dược Việt

Click để đánh giá