Mô tả công việc
MAIN PURPOSE: To effectively implement and manage brand and category marketing programs in alignment with the yearly marketing plan, ensuring the successful execution of campaigns that enhance brand visibility, drive customer engagement, and contribute to the achievement of business objectives.
KEY ACCOUNTABILITIES:
Retail Marketing Strategy Execution: Develop and execute retail marketing strategies to drive in- store traffic and sales.
In- store Promotions Management:
Plan and manage in- store promotions to maximize full- price sales and enhance the customer experience.
Execute Trade Marketing programs for ALDO, including the detailed implementation of activities such as gift giving, development of POSM materials.
Collaboration with Store and Merchandise Teams: Work closely with store managers and merchandise teams to ensure effective implementation of marketing activities.
Manage in- mall media channels:
Collaborate with mall management: to introduce promotions, identify branding opportunities, and propose cooperative programs to enhance sales efficiency.
Optimize foot traffic, update promotions and discounts, and explore branding opportunities within malls.
Implement local market research with a focus on consumer insights to inform marketing strategies and decisions.
Budget Management: Assist in managing the marketing budget for retail activities, ensuring cost- effective execution.
Create and manage Marketing activations: that enhance customer connections and experiences with the ALDO brand.
Support initiatives to push sales and increase revenue through strategic marketing efforts.
Performance Monitoring and Reporting: Monitor and analyze the performance of marketing activities, providing insights for continuous improvement.
Yêu cầu công việc
3- 4 years of experience in a marketing role, with experience in the retail industry, managing in- store promotions.
Strong understanding of brand and digital marketing strategies.
Friendly, sociable, and flexible in work.
Demonstrated ability in analytics, negotiation, and creative problem- solving.
Proficient in Microsoft Office (Excel, Word).
Honest and able to learn quickly.
University graduate, preferably with a degree in Marketing, Economics, or Business Administration.
Fluent in English.
Capable of working in a team environment.
Can work effectively under high- pressure conditions.
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-06 02:40:02
Thế Giới Nha Khoa AB nêu cao sứ mệnh mang đến “Nụ cười hạnh phúc” cho hàng triệu người dân Việt. Đặt mục tiêu trở thành “Hệ thống nha khoa hiện đại bậc nhất”, chúng tôi không ngừng cải tiến nâng cao dịch vụ, liên tục cập nhật cơ sở vật chất đạt chuẩn Bộ Y tế. 100% thiết bị y tế được nhập khẩu từ Hàn Quốc. Bao gồm các loại máy như: Máy chụp CT ConBeam 3D Vatech, máy siêu âm PieZotome, máy khử trùng dụng cụ y khoa Runyes,... và nhiều máy móc hiện đại khác. Tất cả trang thiết bị đều được vệ sinh vô trùng theo đúng quy định Châu u, đảm bảo không lây nhiễm chéo trong quá trình điều trị.
Cung cấp các dịch vụ điều trị đa dạng chỉ với mức giá bình dân, từ chăm sóc chuyên sâu đến thẩm mỹ như: Trồng răng implant, nha khoa thẩm mỹ, niềng răng - chỉnh nha,...
Thế Giới Nha Khoa AB sở hữu 100% đội ngũ y bác sĩ nội bộ trực tiếp thăm khám, điều trị, nói không với bác sĩ dịch vụ.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2007
Mission
Mang đến sự tự tin, nụ cười trọn vẹn cho quý khách hàng. Cung cấp những trải nghiệm tốt nhất khi thực hiện dịch vụ t ại Thế Giới Nha Khoa AB. Nụ cười của khách hàng là niềm hạnh phúc củ a chúng tôi