Mô tả công việc
The Marketing Manager is responsible for the development & execution of the Marketing Plan for the Shopping Centre. The position entails implementation of marketing strategies essential for the growth & development of the Centre, to position the Centre as the leading Centre in the market, to boost awareness, and to build up a positive brand perception in order to deliver high traffic and sales turnover for Centre Retailers.
The Marketing Manager is responsible for promoting the Centre's relationship with all key stakeholders, especially Retailers and potential shoppers in the catchment area of the Centre, in addition to visitors to the Centre in the first instance, while retaining and expanding upon the Mall's customer base through effective and attractive marketing activities.
II. PRIMARY OBJECTS:
Develop, execute & review marketing strategies designed to maximise both customer traffic flow for the Centre and sales potential of individual retailers throughout the Centre.
Increase centre retail turnover to marketing spend ratio
Encourage customer traffic flow vertically through the Centre.
Develop & implement strategies to expand customer dwell time, cultivate customer loyalty and encourage repeat visitation.
Address & remain focussed on the Landlord's requirements & aspirations in all Centre related activity.
Maximize the Market Share of the Centre
Participate in maximization of income for the Landlord, in particular through Percentage (Turnover) Rental and Casual Leasing
Contribute towards the development of an ever stronger customer service focus.
Ensure that Risk Management practices are applied to minimise loss exposure to the company.
III. RESPONSIBILITIES:
Marketing Plan Development & Execution: Create and implement a Marketing Plan that focuses on increasing foot traffic and retailer turnover in a socially responsible manner.
Stakeholder Engagement: Foster positive relationships with key stakeholders, including the Landlord, Savills, Retailers, Customers, Visitors, and the media. Promote Crescent Mall as Ho Chi Minh City's premier shopping, leisure, and business destination.
Team Building: Contribute to building a positive team environment that encourages collaboration and innovation.
Compliance: Ensure adherence to all occupational health and safety requirements, as well as compliance with all relevant laws and regulations.
Licensing: Ensure that all necessary licenses are secured for Marketing and Promotional Activities at the Centre..
Yêu cầu công việc
Communication: Excellent communication skills, particularly in advertising and branding.
Project Management: Strong project management and time management skills.
Innovative Mindset: An experimental mindset with a passion for self-challenge.
Event Experience: Extensive experience in organizing events and activities.
Industry Preference: Preferred experience in Retail or Mall marketing.
Agency Knowledge: Experience in a marketing agency or knowledge of marketing agency business is a plus..
Quyền lợi được hưởng
13th month-salary
6-month KPI bonus (on business result)
Additional Health insurance
Annual health check
Trade Union Gifts: on special holidays & occasions - New year, Mid-Autumn, Birthday,..
Thế Giới Nha Khoa AB nêu cao sứ mệnh mang đến “Nụ cười hạnh phúc” cho hàng triệu người dân Việt. Đặt mục tiêu trở thành “Hệ thống nha khoa hiện đại bậc nhất”, chúng tôi không ngừng cải tiến nâng cao dịch vụ, liên tục cập nhật cơ sở vật chất đạt chuẩn Bộ Y tế. 100% thiết bị y tế được nhập khẩu từ Hàn Quốc. Bao gồm các loại máy như: Máy chụp CT ConBeam 3D Vatech, máy siêu âm PieZotome, máy khử trùng dụng cụ y khoa Runyes,... và nhiều máy móc hiện đại khác. Tất cả trang thiết bị đều được vệ sinh vô trùng theo đúng quy định Châu u, đảm bảo không lây nhiễm chéo trong quá trình điều trị.
Cung cấp các dịch vụ điều trị đa dạng chỉ với mức giá bình dân, từ chăm sóc chuyên sâu đến thẩm mỹ như: Trồng răng implant, nha khoa thẩm mỹ, niềng răng - chỉnh nha,...
Thế Giới Nha Khoa AB sở hữu 100% đội ngũ y bác sĩ nội bộ trực tiếp thăm khám, điều trị, nói không với bác sĩ dịch vụ.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2007
Mission
Mang đến sự tự tin, nụ cười trọn vẹn cho quý khách hàng. Cung cấp những trải nghiệm tốt nhất khi thực hiện dịch vụ t ại Thế Giới Nha Khoa AB. Nụ cười của khách hàng là niềm hạnh phúc củ a chúng tôi