Mô tả công việc
• Updates the recruitment status report including permanent and casual staff.
• Handles manning requests from department.
• Advertising - get the job descriptions and personnel specifications, prepare job advertisements and suggest how and where jobs will be advertised and prepare other recruitment material such as brochures, posters, notices.
• Corrects and timely places internal and external advertisements.
• Attracts and help to select the right and qualified candidates for position vacancies.
• Is responsible of the employee recruitment from receiving Personnel Requisition phase until hiring confirmation.
Administration:
• Ensures the employee profile (hard and soft copy) is accurate, well filed and updated
• Makes sure the probation assessment, renewal labor contract are processed on time
• Supports resigned staff in any related task
• Follow HR policy when handling the promotion, transfer of the staff
• Takes responsible for any HR reports
Employee relations:
• Regularly communicates with staff and maintains good relations
• Coordinates to update the discipline status of the employees
• Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance
• Makes sure all new employees have uniform, shoes, nametag and locker
And other tasks assigned by Manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and Benefit package
- The 13th month salary
- Yearly Incentive bonus
- PIV Insurance healthcare
Yêu cầu công việc
Language: Good English skills
Experience: At least 1 year in a similar position
Yêu cầu hồ sơ
Liên hệ nhân sự: 0967 797 990 (Mr. Trí)
Công ty thiết bị lạnh và cách nhiệt TST được thành lập từ tháng 12 năm 2000. Với hơn 20 năm kinh nghiệm, TST định hướng trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực lạnh công nghiệp ,chuyên cung cấp các dịch vụ tư vấn thiết kế, lắp đặt các hệ thống thiết bị cấp đông, vật liệu cách nhiệt, hệ thống phòng sạch …
GIÁ TRỊ CỐT LÕI:
- Về giá trị con người: Con người là tài sản lớn nhất của TST, chính sách đãi ngộ của chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu tạo động lực để nhân viên phát huy năng lực tối đa.
- Về khách hàng: Luôn lấy khách hàng làm trung tâm trong chuỗi giá trị của TST. Bên cạnh những sản phẩm chất lượng tốt nhất, TST còn đưa đến những dịch vụ chăm sóc khách hàng tối ưu từ khâu tư vấn, mua bán, lắp đặt sản phẩm đến đào tạo chuyển giao và bảo hành.
- Về xã hội: TST chọn “phụng sự xã hội” làm kim chỉ nam cho sự phát triển bền vững, nghĩa là không ngừng nghiên cứu và phát triển sản phẩm phục vụ nhu cầu thực tế nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh cho doanh nghiệp và mang lại nguồn của cải cho xã hội.
- Về văn hóa: Lấy giá trị của Đoàn kết – Kỷ luật làm thước đo cho việc ứng xử giữa người với người.