Việc làm CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM
Inside Sales/Sales Support Executive
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

· Build up relationship with the counterpart at customer’s premises, but the Sales Support do not perform the tasks of a full-fledged Key Account Coordinator

· Actively update costs and selling rates in coordinate with Account Owner

· Actively introduce and build up relationship with customer

· Actively quote within standard KPI the customer for new enquiries and new lanes

· Procurement of costs: Overseas contact for rate request after get information from Sales Executive.

· Prepare official quotation and submit to customer on timeline. KPI: General cargo 1 days, other 2 days

· Help to promote growth of business of customer with Rhenus by developing relationship and upselling existing and new business.

· Support Sales Executive in term of follow customer documentation for new customer/new instruction such as customer company register, Por Por 20 and others document relating to customs clearance process.

· Work with company ticketing system according to given SOP until ticket is closed.

· Create necessary company documentation in order to set up customer and its shipment handover to Operations (JI, etc.).

· Be standby for customer in case of operational issue and solve or escalation in order to involve account owner on time

· Arrange and prepare others information per management assignment and response to enquiry timely including others special assignment:

o Support to qualify potential customer to Sales Executive: sales campaigns, cold calls etc. (outside of daily tasks of account owner to sales support)

Any others job assigned by superior

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree or higher in business, logistics or any related fields
  • At least 1-2 year(s) experience in marketing, freight forwarding business or related fields
  • Good knowledge of freight forwarding and logistics service
  • Possess strong interpersonal skills and be able to work independently
  • Knowledge in computer system and Microsoft Office, Word
  • High attention to detail
  • Good geographical knowledge, both global and locally.
  • Good command in written and spoken English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
462 Lê Duẩn, Phường Chính Gián, Quận Thanh Khê, Tp Đà Nẵng

Công ty TNHH Thời trang LOLEM là hệ thống cửa hàng thời trang chuyên về thiết kế nữ trẻ, ra đời vào ngày 10/4/2011 tại TP Đà Nẵng. Nhẹ nhàng, đơn giản, nữ tính, tinh tế và quyến rũ là hình mẫu thời trang mà LOLEM muốn thể hiện.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty thành lập năm 2018

Mission

  • Không ngừng đổi mới, sáng tạo.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

Click để đánh giá