Việc làm CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM
[URGENT/HCM] Business Support Specialist, Project department (Freight Forwarding Company)
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Purpose of the position

The Business Support Specialist will work on multiple project teams simultaneously, co-op with Project Specialist for a small shipment of project or a portion of a large project. Main responsibilities focus on project management details, customer service, systems input and follow up actions that maximize project outcomes.

Main Duties & Responsibilities

• Receiving information about awarded shipment from Project team & handle it (information including cost, sell, payment term, INCO term etc.
• Working with airlines / carriers as tracing cargo, received AN/DO or place booking under nominated contract rate
• Working with customers closely for shipment arrangement & required documents
• Coordinate with vendors to arrange shipment and prepare requirement document to Carrier/Airline and Customs office.
• Systems input for cost/sell, cargo details etc
• Issuing B/L (House, Master), AMS, FMC, ISF, Manifest filing, etc
• Arranging payment with subcontractors, support to push customers / oversea for payment collection
• Filing documents as ISO requirement
• Acting as indoor sales for some special clients
• Coordinate with other departments to handle project cargoes.
• Working with Project Sales team to find solution & solving problem.
• Report weekly / monthly to Project Manager / Project Director
• Follow another assigned tasks from Project Director

“To ensure all Vietnam laws and companies/department/ policies/regulations are followed”

Yêu Cầu Công Việc

​• University Degree/Equivalent & English proficiency
• Technical knowledge: Business experience preferably in the areas of Projects, Windmill, turbine, heavy-lift and out-of-gauge / Oil & Gas / 
• Customer services: Sea & Air freight forwarding.
•  Site operations & HSE: Used to working with warehouse or in port/sites.
• Problem solving: Practical mindset and solution orientated.
• Maintain good standards and follow agreed procedures.
• Organized.
• Communication: Good communication skills in local and English languages, both oral and written.
• Systems: MS Office computer literate
• CW1 (optional)
• Communication
• Problem Solving
• Customer Service
• Technical

Receive CV in English only

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
462 Lê Duẩn, Phường Chính Gián, Quận Thanh Khê, Tp Đà Nẵng

Công ty TNHH Thời trang LOLEM là hệ thống cửa hàng thời trang chuyên về thiết kế nữ trẻ, ra đời vào ngày 10/4/2011 tại TP Đà Nẵng. Nhẹ nhàng, đơn giản, nữ tính, tinh tế và quyến rũ là hình mẫu thời trang mà LOLEM muốn thể hiện.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty thành lập năm 2018

Mission

  • Không ngừng đổi mới, sáng tạo.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG LOLEM

Click để đánh giá