Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
· Overall processing of the order: quotation, order creation via TÜV Rheinland systems and tools or clients’ systems if required.
· Travel arrangements for on-site inspection team.
· Follow up equipment status with related team.
· Order necessary equipment for inspection team.
· Monthly Data Summary Records
· Prepare the required documents, preparation, implementing and approving status.
· Communicate and coordinate with internal/ external parties to assure the projects are planned, prepared and conducted timely and smoothly in compliance with all applicable requirements.
· Carry out other specified duties and functions as directed by supervisor.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 01-year experience in administrative or customer service role.
· Experience at working both independently and in a team-oriented, collaborative environment.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
· Good communication
· Good time and project management skills.
· Good problem solving, statistic.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Là công ty chuyên tổ chức tour du lịch trong và ngoài nước, cung cấp vé máy bay và các dịch vụ có liên quan trong ngành du lịch.
Công ty chúng tôi đang trong quá trình phát triển, là môi trường thuận lợi để các ứng viên phát triển và có cơ hội thăng tiến