Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.
From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.
The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.
Sales Performance:
-
Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients
-
Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI
-
Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team
-
Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of
-
Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Client Management:
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Store Operations:
-
Perform store duties as assigned by management team
-
Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input
-
Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines
-
Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties
-
Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines
-
Participate in store stock take and cycle-counts
-
Respect Brand standards in terms of grooming and behavior
-
Follow working schedule as planned by management team
-
Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store
Compliance and Standards:
-
Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.
-
Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.
Yêu Cầu Công Việc
-
At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment
-
A natural passion for people and service
-
A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures
-
A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile
-
Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry
-
A good level in English
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH TM-DV Vân Hậu được thành lập vào năm 1995, là công ty phân phối chuyên nghiệp và được ưa thích nhất trong ngành hàng tiêu dùng nhanh tại Việt Nam. Với thị phần kinh doanh trải dài từ Bắc chí Nam.
Công ty Vân Hậu bao gồm một văn phòng chính tại thành phố Hồ Chí Minh và 4 chi nhánh :
- Vân Hậu Hồ Chí Minh
Văn phòng chính: 403 Trần Xuân Soạn, Phường Tân Kiểng, Quận 7, TPHCM – ĐT: 028 38721555
Chi nhánh Thủ Đức: 991 Kha Vạn Cân, Phường Linh Tây, Thủ Đức, TPHCM – ĐT: 028 38974281
Chi nhánhTân Bình: 18 Cộng Hòa , Phường 4, Quận Tân Bình – ĐT: 028 38110952
Vân Hậu Đà Nẵng: Lô 35-38 đường Yên Thế, khu dân cư Hòa Phát 3 mở rộng, phường Hòa An, quận Cẩm Lệ, thành phố Đà Nẵng - ĐT: (0511)3663 466
Vân Hậu Cần Thơ : 407 Tổ 10B, Hoàng Quốc Việt, khu vực 4, phường An Bình, quận Ninh Kiều, thành phố Cần Thơ - ĐT: (0710)3811 610
Công ty TNHH TM-DV Vân Hậu là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm tiêu dùng nhanh mang nhãn hiệu toàn cầu của Tập đoàn BAT tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định,
- Được tham gia BH 24/24h,
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH thương mại dịch vụ Vân Hậu được thành lập và chính thức đi vào hoạt động vào 01/01/1995
Mission
Trở thành đối tác hàng đầu trong việc phân phối các nhãn hiệu của công ty BAT tại thị trường Việt Nam.