Chi tiết công việc
- Booking and manage in-charged GL accounts to ensure that the expenses are recognized on time and comply with VAS and Company’s policy.
- Prepare the breakdown and month-on-month comparison of in charge GL accounts.
- Manage the accrual and allocation work.
- Prepare and combine the breakdown for Balance sheet’s items.
- Prepare tax declarations on monthly/quarterly basis
- Other tasks appointed by Assistant Accounting Manager.
- Graduated in Accounting/Audit/Finance.
- Minimum 1 year of relevant working experience.
- Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment.
- Able to work under high pressure and tight deadline.
- Able to work with positive attitude and willing to learn.
- Reading and writing English skills are essential.
- Familiar with Microsoft Office, ERP, accounting system.
- Competitive salary (100% salary during probation)
- 13th month salary
- Insurance: Social Insurance + Premium health insurance for employees
- Annual leave: up to 15 days/year
- Yearly health check, performance evaluation to revise salary
- Employee engagement activities
Công Ty Khí Công Nghiệp được thành lập từ năm 2000 và phát triển đến nay là đơn vị chuyên sản xuất, chiết nạp, bán buôn, bán lẻ, kinh doanh các sản phẩm khí phục vụ cho các ngành công nghiệp, y khoa, dân dụng, thực phẩm ….
Từ ứng dụng thực tiễn phổ biến của sản phẩm khí mà đơn vị chúng tôi đem lại, thông qua việc khảo sát nhu cầu thiết yếu của thị trường khí trong nước những năm gần đây, cùng với sự tiến bộ phát triển không ngừng về khoa học – kĩ thuật trong mọi lĩnh vực xã hội, nhu cầu đô thị hóa nhanh chóng về đường xá, cầu cống, cầu vượt và các tòa nhà cao tầng mọc lên. Ngành khí chúng tôi có thể tự hào khi đã góp một phần không nhỏ trong việc đổi diện mạo mới của hệ thống kết cấu hạ tầng, đô thị của đất nuớc trong thời kỳ Công nghiệp hóa – Hiện đại hóa. Góp phần tạo nên một đất nuớc Việt Nam phát triển hiện đại sánh tầm với các nước phát triển trong khu vực và thế giới.