Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Travel Specialist is responsible for analyzing, scheduling, arranging, and coordinating business travel for/by associates. This includes all corporate travelers throughout all facilities. The Travel Specialist is accountable for accurate and well-planned trips that get associates and company executives where they need to be in a safe and effective manner while ensuring policy compliance.
Address travel requests and inquiries that are emailed or phoned into the Travel Department.
Counsel clients on efficient routes, lowest available airfares, and travel products and/or services, while maintaining excellent client relations.
Process domestic and international travel requests per the Travel department's standard procedure.
Work as a team to review and work online queues with the Global Distribution System (GDS).
Maintain own agent queues within the Global Distribution System (GDS) daily.
Assist with questions for the Company's Travel Online Booking Tool.
Ensure optimum customer service through effective use of computer systems and positive telephone techniques, including the ability to use the Internet effectively to service client needs.
Accurately prepare passports and visas for all international travelers, updating passport spreadsheet as needed.
Register international travelers with designated embassy(s) prior to departure and maintain file.
Work under pressure and effectively multi-task while maintaining professional rapport with all Ashley and Non-Ashley associates.
Maintain a favorable working relationship with co-workers in all departments to foster an environment of trust and mutual respect. Negotiate group bookings in the manner most advantageous to the company and those traveling.
Represent the Company in preparing and extending invitation letters to overseas office employees and other business professionals requesting visit Ashley facilities.
Demonstrate the Company's Core and Growth Values in the performance of all job functions.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree with related majors (Administration is prefered).
- At least 1-2 years of experience working in Administration, Travel Arrangement, Assistant or related fields.
- Fluent English (4 skills) and strongly confident in communication.
- Willing to work in the US timezone
- Good attitude, willing-to-learn.
- Hard working, carefully, detail oriented.
- Excellent assisting, organizing and time management skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại Kỹ thuật Đông Dương Vi na là một trong những nhà phân phối máy móc, thiết bị chế biến, đống gói trong ngành thực phẩm và thủy sản xuất khẩu có uy tín hàng đầu Việt Nam. Trải qua hơn 9 năm hình thành và phát triển công ty chúng tôi không ngường lớn mạnh và khẳng định được vị trí của mình trong ngành. Do nhu cầu mở rộng quy mô Công ty với mục tiêu đứng vào top đầu công ty cung cấp máy móc đống gói, chế biến thực phẩm thủy sản xuất khẩu ở Việt Nam và vươn xa ra thị trường quốc tế chúng tôi rất mong được làm việc với những đồng nghiệp mới có tinh thần trách nhiệm, nhiệt tình, năng động và có tâm hyết với công việc
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành