Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Order Processing:
- Contact Sales/ Customer to resolve any queries or obtain any information that is missing, or incorrect.
- Check and Acknowledge the Purchase Order from customers to ensure that customers have entered correct details, such as prices, product numbers, payment term, delivery time etc..
- Making and Following the Contract.
- Process sale orders that reach the company by telephone, letter, e-mail or website also orders generated by sales representatives
Order Entry:
- Check the delivery and contact details are correct and update customer records with any changes. Also sent the Arrival Notice to Customer if no change.
- When orders are complete, CC advise the finance department to prepare invoices.
- Enter details of the order on a computer system and forward the orders to the purchasing department, asking for confirmation of stock availability or delivery dates. Before CC release the order to Purchasing or Logistics department, CC might have to check the customer's payment or credit status or obtain authorization from the sales manager.
Customer Record:
- Maintain customer sales records
- Create records for new customers, including contact details and the name of the representative managing the account
Sales Support:
- Prepare bidding document, or any requested document which is follow the contract.
- Provide support for sales representatives when they are away from the office, make quotation, take calls or e-mails from customers and alert representatives to any urgent issues.
- Pass technical queries from sales representatives or customers to the Technical department.
- Update Sales representatives on orders or deliveries.
- Deal with routine requests from customers, such as requests for price quotes or delivery dates
Sales Team Administration:
- Maintain records of sales and compare them with targets after that sent out the Weekly General Report
- Track all the status of the entire order process Post Sales :
- Process for Product Warranty.
Yêu Cầu Công Việc
- Communication
- Being courteous and professional
- Being able to use office software
- Customer service or client management
- Meeting deadlines
- Being proactive and flexible
- Education: Bachelor degree in business administration or foreign trade.
BENEFITS
- Competitive salary package.
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…
- Monthly company birthday.
- Team building activities in Vietnam or oversea.
- Young & friendly working environment.
- Dynamic and professional environment + Training Courses.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
30 năm tái thiết lập và phát triển, Liên Á từng bước khẳng định vị thế tại thị trường Mỹ, Châu Âu, Trung Đông, Nhật Bản, Singapore… nhờ vào chất lượng vượt trội và tính đồng nhất của sản phẩm. Sản phẩm Liên Á đã ngày một thân quen hơn trong mỗi không gian nghỉ ngơi của các gia đình Việt Nam. Vậy đâu là công thức để Liên Á đứng vững và tiếp nối thành công trên những chặng đường đã, đang và sẽ đi qua?
GIÁ TRỊ CỐT LÕI – SỨ MỆNH TẦM NHÌN
Đó chính là 3P (Passion – Pride – Prestige) được kết tinh từ sự đam mê nghề nghiệp, lòng tự hào sâu sắc và chính uy tín của mỗi cá nhân tạo nên tinh hoa cho mỗi sản phẩm ra đời.
Tiếp nối thành công với nệm cao su thiên nhiên, hiện nay Liên Á đã có nhiều dòng sản phẩm: nệm lò xo túi cao cấp, drap, gối, sofa, giường, divan… Chúng tôi sở hữu các chứng nhận của các tổ chức Quốc tế về chất lượng: LGA, ECO, là thành viên việt Nam đầu tiên tham gia vào Hiệp Hội Quốc Tế những Doanh nghiệp sản xuất nệm và nội thất phòng ngủ trên thế giới ISPA và là thương hiệu nhiều năm liền được bình chọn Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao.
Liên Á áp dụng hệ thống quản lý ISO 9001:2008 trên toàn công ty, chuyên môn hóa từng khâu sản xuất, dịch vụ nhằm mang đến một sản phẩm chất lượng với giá thành hợp lý.