Các phòng ban đang tuyển dụng tại SKYWARD

Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm SKYWARD

Cập nhật 17/02/2025 10:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương Mại SKYWARD
Advisor, Customer Value Management (40001641)
SKYWARD
16 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder is responsible for the PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).

Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for all Customer segments under the management of Division

  • PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
  • Identify opportunities and gaps (GAPs) of different categories to come up with success metrics; plan and identify actions to be implemented through close coordination with the Business Analysis unit (BF - Finance) and the DA Division.
  • Coordinate with DA Divison in establishing the Next Best Offer (NBO) model and ensure timely implementation, the right interaction channel according to each target customer segment.
  • Manage target indicators/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DA Division to implement.
  • Closely coordinate with BF unit to develop an effective customer management reporting system, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)
Organizational cultural work

  • Ensure management in Division under 3 principles: fairness, transparency and respect.
  • Be an example in building and strengthening corporate culture.
  • Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the Division
  • Provide expert guidance and coach, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
  • Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
  • Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

Key Accountabilities (3)
Other Duties As Required/directed By The Direct Manager.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Strategic Business Planning & Management

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Division, relevant TCB units

Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
  • Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience

  • 15+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
  • Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
  • Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
  • Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
  • Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
  • Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
  • Experience and understanding of change management
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 29 ngách 5/114 ngõ 61 Phùng Chí Kiên, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy

Tiền thân là công ty TMĐT Koisy với 4 năm kinh doanh trong lĩnh vực trang sức đá quý. Niềm tự hào về các dòng sản phẩm trang sức đá quý phát triển nhất vào những năm 2016 - 2017. Với sự cuốn hút riêng của các sản phẩm Skyward, nơi cung cấp những sản phẩm trang sức đá quý uy tín hành đầu luôn là tôn chỉ hoạt động của công ty đến nay.

Tầm nhìn và sứ mệnh
- Tầm nhìn Skyward là trở thành thương hiệu trang sức đá quý tin cậy về uy tính. Cung cấp sản phẩm chất lượng, sáng tạo, đa dạng mẫu mã. Sản phẩm mang nét độc đáo riêng của từng loại trang sức.
- Sứ mệnh Skyward mang đến những sản phẩm xu hướng, sang trọng và tốt nhất cho các khách hàng Việt Nam và vươn tầm quốc tế. Ngoài ra Skyward tập trung toàn bộ nhân lực cho các sản phẩm trang sức đá quý, mang đến cho khách hàng thương hiệu chất lượng và uy tín.

Những nghề phổ biến tại SKYWARD

Bạn làm việc tại SKYWARD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SKYWARD

SKYWARD

Click để đánh giá