Responsibilities
- Issue Sales Invoices: Create and send invoices to customers for services provided.
- Verify and Sort Incoming Invoices: Review and organize invoices received from vendors for accuracy and proper processing.
- Data Entry in Accounting Software: Accurately record financial transactions into the accounting system.
- Create weekly Bank payment order: Compile and send email for approval 2 times per week.
- Generate Tax Reports: Prepare and file tax returns, such as VAT and income tax declarations, following tax regulations.
- Monitor and Respond to Emails in English: Effectively manage and respond to English-language emails from clients, vendors, or other stakeholders.
- Edit English Accounting Documents: Review and edit English accounting documents, such as Contract , reports to ensure accuracy, clarity, and adherence to accounting standards..
Qualifications
- Recent graduate with a Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.
- Strong understanding of accounting principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Eagerness to learn and grow in a fast-paced environment
Công Ty Dương Anh là Tổng thầu phân phối đã và đang phát triển đầy đủ hệ sinh thái để đóng góp các giá trị vượt trội cho các nhà cung cấp, khách hàng và người tiêu dùng các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thị trường Việt Nam thông qua các kênh phân phối: Kênh truyền thống (General Trade), kênh hiện đại (Modern Trade), kênh nhà thuốc (Pharmacy) và thương mại điện tử (E-Commerce).
Dương Anh đã phát triển hệ thống 17 chi nhánh trực tiếp (mục tiêu dự kiến 34 chi nhánh chiếm 70% thị phần tiêu dùng phân phối theo GRDP VN) và 39 đối tác phân phối và hơn 72,000 khách hàng là các cửa hàng bán lẻ ở khắp các tỉnh thành. Thông qua hệ thống phân phối, Dương Anh sẽ góp phần nâng cao hiệu quả, tính trung thực để góp phần rút ngắn khoản cách, thời gian giữa nhà sản xuất đến điểm bán lẻ.