Mô tả công việc
- Prepare the daily cost report distributing to all related departments.
- Record transferring of food and beverage between outlets and departments.
- Obtain the quotation price of market list from suppliers and prepare the price quote report to select the best price offered supplier in each categories.
- Perform monthly beverage physical inventory count.
- Witness the disposal of approved beverage spoilage and record to the proper accounting code.
- Allocate food cost from main kitchen to all cost sharing restaurants.
- Prepare menu engineering report.
- Review slow moving and dead stock report.
- Prepare the wine consignment reconciliation (if any).
- Prepare monthly cost analysis report.
- Perform the beverage spot check on the regular basis.
- Perform semi-annually OE and linen physical inventory count. Prepare the inventory result report and compare the result with the breakage and loss report from Stewarding.
- Perform cost and inventory related accounts monthly reconciliation and any account assigned by Supervisors.
- Performs other related duties and special projects as maybe assigned by the immediately superior.
- Complies with hotel’s rules and regulations.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
- Enjoy monthly service fee with high rate
- Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
- 13th month salary bonus according to revenue
- Participating in periodic team bonding activities
- Develop career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
- A Bachelor’s degree in Business Management preferably specializing in Finance or Accounting Management
Work Experience
- Experiences in similar role at luxury hotels/resort
Technical Skills
- Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Công Ty Dương Anh là Tổng thầu phân phối đã và đang phát triển đầy đủ hệ sinh thái để đóng góp các giá trị vượt trội cho các nhà cung cấp, khách hàng và người tiêu dùng các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thị trường Việt Nam thông qua các kênh phân phối: Kênh truyền thống (General Trade), kênh hiện đại (Modern Trade), kênh nhà thuốc (Pharmacy) và thương mại điện tử (E-Commerce).
Dương Anh đã phát triển hệ thống 17 chi nhánh trực tiếp (mục tiêu dự kiến 34 chi nhánh chiếm 70% thị phần tiêu dùng phân phối theo GRDP VN) và 39 đối tác phân phối và hơn 72,000 khách hàng là các cửa hàng bán lẻ ở khắp các tỉnh thành. Thông qua hệ thống phân phối, Dương Anh sẽ góp phần nâng cao hiệu quả, tính trung thực để góp phần rút ngắn khoản cách, thời gian giữa nhà sản xuất đến điểm bán lẻ.