Mô tả công việc
• In absence of Manager, conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Prepares, cooks, serves and stores dishes
• Communicates politely and display courtesy to guests and internal customers
• Provides direction to the Kitchen helpers, including Commis, Cooks, Kitchen Attendants and Stewards
• Communicates to his/her superior any difficulties, guest or internal customer comment and other relevant information
• Establishes and maintains effective employee working relationships
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
• Attends and participates in training sessions as scheduled
• Prepares in advance food, beverage, material and equipment needed for the service
• Cleans and re-sets his/her working area
• Implements the hotel and department regulations, policies and procedures including but not limited to:
o House Rules and Regulation
o Health and Safety
o Grooming
o Quality
o Hygiene and Cleanliness
• Works with Supervisor in manpower planning and management needs
• Works with Supervisor in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• 2 OFF days/ week
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
· Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
· Problem solving and training abilities.
· Able to read, write and speak English
· Willing to work and learn and move to other kitchens for support
Qualifications –
· Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
Experience –
· 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience at Western food or Steakhouse, or French Restaurant.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
• Send directly at HR Office, B1F, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
NMD&Partners - Hospitality Solutuions cung cấp dịch vụ tư vấn, quản lý và vận hành dự án trong ngành công nghiệp dịch vụ, bao gồm : khách sạn, nhà hàng, khu du lịch, bar, cà phê…
Chúng tôi cung cấp giải pháp toàn diện trong vận hành, với những kinh nghiệm của đội ngũ chuyên gia, sự am hiểu về thị trường cũng như văn hoá bản địa – những giá trị giúp chúng tôi tạo nên sự khác biệt.
Với tiêu chí lấy con người làm chủ đạo và là yếu tố quyết định sự thành công, NMD&Partners tiếp nhận những dự án đầy thử thách, xây dựng và hình thành cho đến khi thành công và thậm chí còn hơn thế nữa. Chúng tôi cung cấp bộ máy nhân sự hoàn thiện, năng động, chuyên nghiệp thông qua hệ thống đào tạo của chúng tôi.
Mục tiêu của công ty là đồng hành với chủ đầu tư ngay từ những lúc ban đầu trong việc xây dựng ý tưởng, khảo sát thị trường, tính toán phương án khả thi cũng như giám sát ngay từ lúc xây dựng cho đến khi hình thành dự án.
Vượt qua sự mong đợi không chỉ là tiêu chí mà còn là mục tiêu hàng đầu, bên cạnh sự tận tâm trong công việc, trung thực, uy tín. Chúng tôi là cánh tay phải đắc lực của chủ đầu tư trong tất cả các dự án.
Cuối cùng, NMD&Partners muốn đóng góp vào sự phát triển của ngành dịch vụ khách sạn - nhà hàng và du lịch tại Việt Nam thông qua những dịch vụ đẳng cấp mà chúng tôi mang lại vì sự phát triển bền vững và trách nhiệm với cộng đồng là một trong những tiêu chí hoạt động của NMD&Partners – Hospitality Solutions.