Mô tả công việc
- Assist in training within your department and to attend training sessions when requested in line with hotel requirements
- Hygiene control – Cleaning Schedule. Ensure that all records for the Criterion board are maintained.
- SOPs for all dishes are implemented with the aid of a Chef de Partie.
- Training of Commis – setting up a detailed training program with the Chef de Partie, Junior Sous and Sous Chef
- Attend all relevant meetings
- Be responsible for stocks and control of wastage, in according to company standards.
- Assist in maintaining and improving upon budgeted food cost
- Always provide a courteous and professional service and ensure that any guest complaints are promptly rectified and communicated to the head chef.
- Assist the head chef in the fulfilment of his or her duties in order to ensure the smooth running of the kitchen.
- Always maintain a high standard of personal appearance and hygiene.
- Maintain good working relationships with your own colleagues and all other departments.
- Be aware of the action to be taken in the event of fire.
- Carry out cleaning within your own department ensuring that hygiene and safety standards are maintained.
- Have a complete understanding of the hotel’s employee handbook and comply with the regulations contained within.
- Create and maintain an effective working relationship with colleagues and Managers.
- Be responsible for the ordering of all fresh produce and dry goods for kitchen use.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Bachelor’s Degree preferred.
Experience: A minimum 1 year experience in the similar role
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
NMD&Partners - Hospitality Solutuions cung cấp dịch vụ tư vấn, quản lý và vận hành dự án trong ngành công nghiệp dịch vụ, bao gồm : khách sạn, nhà hàng, khu du lịch, bar, cà phê…
Chúng tôi cung cấp giải pháp toàn diện trong vận hành, với những kinh nghiệm của đội ngũ chuyên gia, sự am hiểu về thị trường cũng như văn hoá bản địa – những giá trị giúp chúng tôi tạo nên sự khác biệt.
Với tiêu chí lấy con người làm chủ đạo và là yếu tố quyết định sự thành công, NMD&Partners tiếp nhận những dự án đầy thử thách, xây dựng và hình thành cho đến khi thành công và thậm chí còn hơn thế nữa. Chúng tôi cung cấp bộ máy nhân sự hoàn thiện, năng động, chuyên nghiệp thông qua hệ thống đào tạo của chúng tôi.
Mục tiêu của công ty là đồng hành với chủ đầu tư ngay từ những lúc ban đầu trong việc xây dựng ý tưởng, khảo sát thị trường, tính toán phương án khả thi cũng như giám sát ngay từ lúc xây dựng cho đến khi hình thành dự án.
Vượt qua sự mong đợi không chỉ là tiêu chí mà còn là mục tiêu hàng đầu, bên cạnh sự tận tâm trong công việc, trung thực, uy tín. Chúng tôi là cánh tay phải đắc lực của chủ đầu tư trong tất cả các dự án.
Cuối cùng, NMD&Partners muốn đóng góp vào sự phát triển của ngành dịch vụ khách sạn - nhà hàng và du lịch tại Việt Nam thông qua những dịch vụ đẳng cấp mà chúng tôi mang lại vì sự phát triển bền vững và trách nhiệm với cộng đồng là một trong những tiêu chí hoạt động của NMD&Partners – Hospitality Solutions.