Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- To take care of existing accounts, making plans to visit existing & potential Horeca Customers.
- Monitor and implement sales activities/ promotion programs.
- Find out the customers’ needs for sales opportunities.
- Increase sales volume for targets achievement.
- Closely inform sales manager any issues of selling or customers’ complaints.
- Make daily sales activity report, weekly work plans & other report to sales manager.
- Follow up with customers for any payments are overdue.
- Other tasks are given by sales manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduate from College/ University, major in Foreign Trade/ Commercial/ Economics.
- Experienced in sales skills, horeca chanel is priority.
- Excellent communication skills.
- Ability to interact with various types of people (Western, locals...) and build a relationship.
- Dynamic, proactive, motivated, is a team player.
- Planning and organization skills.
- Good English level.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Thanh Liêm được thành lập vào tháng 2 năm 1999, hoạt động trong lĩnh vực cung cấp vật tư, linh kiện, mực cho máy photocopy và máy in. Trong suốt quá trình liên tục phát triển kể từ ngày được thành lập chúng tôi đã lập nên một mạng lưới phân phối rộng khắp cả nước. Với bề dày kinh nghiệm cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt tình, chúng tôi đã tạo dựng được niềm tin, uy tín lớn nơi khách hàng và có chỗ đứng vững chắc trên thị trường.