Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Verifies all articles on purchase orders, receiving records and the invoices of the suppliers.
- Verifies all articles on the return notes of merchandise and credit notes of the suppliers.
- Prepares the payment vouchers and account distribution of all invoices and credit notes of the suppliers.
- Checks the monthly statement of accounts from the suppliers against the accounts payable of the hotel.
- Keeps all accounts payable files up to date.
- Prepares a monthly trial balance of accounts payable in the case of payments by installments.
- Reviews and processes all purchase orders.
- Processes and reviews receiving documents.
- Processes and reviews invoices.
- Processes all Food & Beverage invoices for payment.
- Performs month end procedures.
- Complies with the hotel’s health, hygiene and safety policies.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Performs any additional duties as assigned by the team leader
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Graduated university in Accounting
- Experience: 1 year related experience or an equivalent combination of education and work experience
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Environment preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office, have experience in using accounting software, SAP preferred
- Able to speak, read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089
Công ty TNHH Thúy Mỹ Tư Việt Nam (tên tiếng Anh là Trimmers Co., LTD) là công ty vốn 100% Hàn Quốc chuyên sản xuất các phụ kiện cho ba lô, túi xách như tay kéo, bánh xe, móc khóa… và một số sản phẩm khác. Hiện nay công ty chúng tôi có hơn 500 công nhân viên và đã thành lập một nhà máy mới tại KCN Nam Tân Uyên, tỉnh Bình Dương. Vì vậy công ty luôn chào đón những ứng viên tiềm năng để song hành cùng sự lớn mạnh công ty. Khách hàng của chúng tôi gồm chủ yếu là các nhãn hàng lớn như adidas, Nike, Kathmandu..và xuất khẩu đi thị trường Mỹ và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ BHXH, Bảo hiểm 24/24,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu vào năm 2007, hoạt động sản xuất của chúng tôi không ngừng phát triển và đồng thời mở rộng cơ sở kinh doanh.
Mission
Với công nghệ và sự sáng tạo của mình, chúng tôi muốn trợ giúp và hỗ trợ bạn phát triển công ty thông qua dịch vụ tốt nhất của chúng tôi. Mục tiêu chính của chúng tôi với các đối tác là cung cấp sự hỗ trợ tốt nhất mà họ có thể tin cậy.