United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values — Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About The Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Job Responsibilities
- Establish and maintain high value accounts by providing expert and professional advice and promoting high level portfolios and other financial products
- Analyze existing UOB client’s interests, problems, and potential need for new products and services
- Build and maintain new and existing customer relationships
- Receive and process service requests for clients to achieve their transfer and have a low percentage of rejections in customer certifications
- Continue to seek and maintain product and service knowledge
- Remain current on applicable regulations by attending internal training programs
- Follow commercial strategies to achieve or exceed sales targets set by management
- Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
- 0-3 years of relevant experience in financial sales and customer service preferred
- Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication
- Proficient computer and technology skills
- Effective problem-solving and negotiation skills
- Demonstrated Influencing and relationship management skills
- College degree & above or equivalent experience
UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.
Apply now and make a difference.
We will review carefully your application and be in touch if your profile is shortlisted.
Công ty Pha lê Việt Tiệp được thành lập năm 1995. Nhờ công nghệ hiện đại vào loại bậc nhất thế giới của Cộng hòa Séc và trình độ quản lý chuyên nghiệp, đến nay Pha lê Việt Tiệp đã trở thành công ty lớn mạnh nhất Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm thủy tinh pha lê cao cấp
Nhờ có hệ thống phân phối rộng khắp bao gồm trụ sở chính ở Hà Nội, chi nhánh tại Thành phố Hồ Chí Minh và hàng trăm các cửa hàng tiêu thụ sản phẩm ở tất cả các tỉnh thành, đến nay sản phẩm của Pha lê Việt Tiệp đã được phủ kín thị trường Việt Nam. Không dừng lại ở thị trường trong nước, Pha lê Việt Tiệp đã bắt tay với nhiều bạn hàng quốc tế như Cộng hòa Séc, Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc.
Chất lượng cao, mẫu mã đa dạng luôn là mối quan tâm hàng đầu của Pha lê Việt Tiệp. Pha lê Việt Tiệp đã thiết kế và sản xuất ra hàng trăm mẫu lọ hoa, hàng ngàn mẫu quà tặng và nhiều mẫu ly cốc đang được ưa chuộng. Các sản phẩm của Pha lê Việt Tiệp là sự kết hợp tinh tế giữa máy móc hiện đại và đôi bàn tay khéo léo của người thợ
Pha lê Việt Tiệp cũng không ngừng chú trọng đến chất lượng dịch vụ bán và sau bán hàng. Pha lê Việt Tiệp không chỉ bán những mẫu sẵn có mà còn thiết kế mẫu, in khắc trên sản phẩm theo ý tưởng của khách hàng
Chính sách bảo hiểm
- Đóng chế độ BHXH đầy đủ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi tham quan, du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1995
-
Năm 1998: Khánh thành nhà máy đầu tiên tại huyện Tiền Hải, tỉnh Thái Bình với diện tích kỷ lục – 30.000 m2.
-
Năm 2006: Mở trụ sở công ty tại huyện Thường Tín, thành phố Hà Nội với diện tích 10.000 m2.
-
Năm 2007: Khánh thành nhà máy thứ 2 với diện tích 70.000 m2.
-
Năm 2008: Sáng lập thương hiệu thủy tinh gia dụng Lotus Glass.
-
Năm 2010: Lần đầu xuất khẩu sản phẩm sang thị trường quốc tế.
-
Năm 2010: Thiết lập hệ thống phân phối và đại lý trên khắp 52 tỉnh thành, trở thành nhà phân phối thuỷ tinh gia dụng lớn nhất Việt Nam.
Mission
Tầm nhìn: Thuỷ tinh Pha lê Việt Tiệp nỗ lực để dẫn đầu, làm chủ thị trường trong công nghệ sản xuất thuỷ tinh, cung cấp sản phẩm phù hợp với nhu cầu thị trường nội địa và khu vực Châu Á – Thái Bình Dương.
Sứ mệnh: Tạo ra những sản phẩm an toàn, bền đẹp với công nghệ cao phù hợp với mọi nhóm đối tượng khách hàng, Thuỷ tinh Pha lê Việt Tiệp luôn đặt lên hàng đầu những yếu tố thân thiện với môi trường, minh bạch trong từng quy trình sản xuất, linh hoạt trong từng quyết định then chốt của công ty.