Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Receptionist tasks:
- Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
- Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.
Admin tasks:
- Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
- Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
- Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
- Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
- Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
- Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
- Order beverages and food for guests and expats when needed.
- Support all the ex-pats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
- In charge of Zoom meeting
- Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Internal Communication tasks:
- Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.
- Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.
Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.
Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem-solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self-motivated, and enjoying the challenge
Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).
Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.
Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self-discipline
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Công ty TNHH Timber Phoenix là công ty đầu tiên và duy nhất hiện nay ở Việt Nam sở hữu nhà máy có đầy đủ các bước gia công xử lý gỗ, mộc và quy trình ván sàn. Là đơn vị cung cấp gỗ cao cấp lâu năm và uy tín, Timber Phoenix còn được coi như một kho gỗ nguyên liệu quý hiếm và đa dạng chủng loại trong ngành, trở thành đối tác lâu năm của các tập đoàn, công ty bất động sản, nội thất, nhà thầu lớn. + Nhà máy được đặt ngay khu công nghiệp - thương mại ở thành phố Hồ Chí Minh, không bị giới hạn về tải trọng và thời gian, tiện lợi cho việc vận chuyển. + Sở hữu dàn máy cưa lớn, trong đó có 1 máy rất hiếm thấy trong ngành, cưa được đường kính 3m2, chuyên cưa các gốc cây lớn, kích cỡ khủng. Ngoài ra Timber Phoenix còn sở hữu lò tẩm có khả năng tẩm cây khổ dài 6000mm duy nhất tại Tp.HCM. + Đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, kiến thức chuyên sâu đồng hành cùng khách hàng.