Việc làm TINH HOA ẨM THỰC

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TINH HOA ẨM THỰC
Customer Service Officer ( Work By Shifts )
TINH HOA ẨM THỰC
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

**Monitor customer requests/ complaints:

• Monitor customer service email account, skype account and filter all incoming requests, and distribute to the right persons/people.

• Follow up on all customer requests and ensure that clients receive the necessary responses/information in due time.

• Follow up pro-actively with production to "warn" customers in case of late delivery or any other issues that might affect the customer such as delivery time, technical updates etc.

** Update customer requirements:

• Report and update customer's requirement to management, related parties for working and feedback on the solutions.

• Report customer's new request / concern. Feedback on customer's satisfaction in terms of delivery, quality, service and support.

• Provide monthly / quarterly volume forecast to Sales Manager and Production Manager.

** Support sales team:

• Update and maintain the customer information records, customer contact list, carry out the customer satisfaction survey every quarter and report results.

• Support sales with various tasks including lead generation, competitor analysis, client database and key account plans

** Coordinate other departments in customer relations:

• Coordinate with Accounting to generate and update weekly / monthly sales report to Sales Manager and Production Manager.

• Properly handover the ongoing / outstanding tasks among the daily shifts between CSOs and Night Shift Manager.

Yêu Cầu Công Việc

• Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable

• Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking… Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.

        Willing Fresh Graduates

• Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.

• Competencies:

o Solid background in Customer Service

o Good communication skills.

o Patient personality.

o Self-motivated with strong team skills, high degree of punctuality.

o Hard working and good health.

*** IMPORTANT NOTICE:

o Willingness to work in shifts (6am – 2pm, 2pm – 10pm, 10pm – 6am)

o       Alternately work by week (one week for a shift)

*** WHAT WE OFFER

• Competitive salary with up to 14 months of salary. 

• Salary review once a year

• Annual luxury Kick-off vacation

• International, professional, creative working environment and talented teams

• Common cultural-sportive- art Clubs and activities, sponsored and/or supported by the Company (Ex: team building, Football, English…).

• Insurance as Governments regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)

• AON Premium Healthcare Insurance package, with possibility to cover family members

• Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours

• Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits;

And many other benefits, let's join us to discover!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Lên đến 500 USD
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TINH HOA ẨM THỰC
TINH HOA ẨM THỰC Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
32C Cao Bá Quát, Ba Đình, Hà Nội

Công ty TNHH Tinh hoa Ẩm thực là một doanh nghiệp trong lĩnh vực nhà hàng, được thành lập vào năm 2015 với nhà hàng đầu tiên là Salmonoid tại 32C Cao Bá Quát, Ba Đình, Hà Nội. Đến năm 2022, Công ty đã phát triển thành một mạng lưới gồm 4 nhà hàng:

- Salmonoid - 32C Cao Bá Quát, Ba Đình, HN

- Pincho - 34C Cao Bá Quát, Ba Đình, HN

- Senté -  cơ sở 1: 20 Nguyễn Quang Bích, Hoàn Kiếm, HN và cơ sở 2: 12 Liễu Giai, Ba Đình, Hà Nội 

cùng với 2 thương hiệu mới là Silver Plate (cung cấp dịch vụ bán hàng mang về và làm tiệc tại gia) và OnLyon (cung cấp sản phẩm kem home-made). 

Ngoài ra công ty còn có định hướng phát triển mở rộng hơn nữa trong thời gian tới với những dự án mới đang ấp ủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

 

Những nghề phổ biến tại TINH HOA ẨM THỰC

Bạn làm việc tại TINH HOA ẨM THỰC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TINH HOA ẨM THỰC

TINH HOA ẨM THỰC

Click để đánh giá