Mô tả công việc
1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.
2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.
3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over
4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- From 3 years experience purchasing, admin general affair
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
- Good problem solving skills
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Good organizing and time-management skills
- Strong communication skill (both verbal & written)
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance & Gasoline
-13th Salary & Performance Bonus
-12 paid days off per year
-Premium health care insurance
-Professional, dynamic & flexible working environments
Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)
Là một công ty tiên phong chuyên về kết cấu thép ở Việt Nam từ những năm 1993, Hồng Dương đã trở thành một trong những công ty tư nhân độc lập trong việc chế tạo và lắp ráp kết cấu thép trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương, cung cấp và lắp đặt kết cấu thép khắp Việt Nam và các nước Châu Á khác.
Bằng sự cam kết về chất lượng sản phẩm, Hồng Dương đang từng bước phát triển nhằm đem lại những giá trị lâu dài cho quý khách hàng.
Nền tảng để Hồng Dương phát triển đến ngày hôm nay là dựa trên sự an toàn trong lao động, sản phẩm chất lượng cao cùng với quá trình hoạt động, quản lý, hợp tác với khách hàng, chính phủ VN và các đối tác chiến lược một cách hiệu quả và năng động. Với đối tác làcác công ty đa quốc gia như Hitachi Zosen (Nhật Bản), Bluescope (Úc)cùng nhà xưởng rộng hơn 1ha với đầy đủ các trang thiết bị hiện đại, Hồng Dương cam kết sẽ đáp ứng được nhu cầu sản xuất và xây dựng kết cấu thép trong và ngoài nước, nâng cao trình độ công nghệ, nâng cao các giá trị công ty cùng khả năng hoạt động quản lý của công ty.